Kampaň Windows 8 vs iPad pokračuje ďalšou reklamou

Microsoft robí všetko pre to, aby zvýšil predaj tabletov s Windows 8. Okrem zníženia cien svojich vlastných tabletov Surface RT a Surface Pro pokračuje aj naďalej v reklamnej kampani zamierenej na priame porovnanie s iPadom. Najnovšia reklama porovnáva iPad štvrtej generácie s tabletom Surface RT. Samozrejme, iPad vychádza z porovnania horšie, Microsoft zdôrazňuje rozdiely v cene, veľkosti, chýbajúcom integrovanom stojane a klávesnici, dostupnom produktívnom softvori (Office), nerozšíriteľnej pamäti a samozrejme „horšom“ multitaskingu na iPade.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.