Až 76 % predaných smartfónov sú v Japonsku iPhony

Apple si stále viac uvedomuje, ako dôležité sú zahraničné trhy. Jedným z dôkazov je štatistika z Japonska, podľa ktorej predstavovali iPhony 5c a 5s až 76 % zo všetkých smartfónov, ktoré sa predali za október. Ako vidíme, postavenie Applu a iPhonu v Japonsku aj naďalej rastie. Ešte v júli a auguste bol podiel 14 %, v septembri rekordných 34 % a v októbri sa rekord ešte zdvojnásobil na spomínaných 76 %. Veľký podiel na tom zrejme má spolupráca Applu s najväčším japonským mobilným operátorom NTT DoCoMo. Za mesiac október predal tento mobilný operátor až 61 % zo všetkých nových smartfónov.

komentárov
  1. Prave som na studijnom pobyte v Osake a mozem len suhlasit. uz prvy den vo vlaku ci v metre som sa dost cudoval, cca 99% ludi, ktori nieco robili na mobile mali totiz iPhone, vacsinou 5ku, videl som aj par 5S-iek. Applu sa tu ocividne velmi dari. Milo ma prekvapili aj ceny, iPady aj Macy su tu podstatne lacsnejsie, tak planujem urobit nejake nakupy, menovite Air 13 a mini s retinou, ak daco ostane tak aj iPad Air do rodiny :)

    0
    0
  2. Akurat sa nejedna o GSM verziu predavanu v europe. Ta by vam tam bola na 2 veci, kedze s nou nenajdete ani jednu siet…

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.