Apple vyhral v hodnotení kvality technickej podpory používateľmi

Consumer Reports priniesli výročnú správu hodnotiacu kvalitu technickej podpory jednotlivých značkových poskytovateľov. Apple sa aj tento rok umiestnil s veľkým náskokom na prvom mieste a podarilo sa mu prekonať svoje vlastné skóre spred roka. Plusové body získal najmä za jednoduchosť kontaktovania technickej podpory či už cez telefón alebo online, presné inštrukcie na riešenie problému, technické znalosti, trpezlivosť a aj vysoké percento vyriešených problémov. Prieskum sa týkal technickej podpory k počítačom a notebookom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.