Apple vyhral v hodnotení kvality technickej podpory používateľmi

Consumer Reports priniesli výročnú správu hodnotiacu kvalitu technickej podpory jednotlivých značkových poskytovateľov. Apple sa aj tento rok umiestnil s veľkým náskokom na prvom mieste a podarilo sa mu prekonať svoje vlastné skóre spred roka. Plusové body získal najmä za jednoduchosť kontaktovania technickej podpory či už cez telefón alebo online, presné inštrukcie na riešenie problému, technické znalosti, trpezlivosť a aj vysoké percento vyriešených problémov. Prieskum sa týkal technickej podpory k počítačom a notebookom.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.