Apple podporuje predaj iPadu mini dvomi novými reklamami

Mediálny ošiaľ okolo nového iPadu mini už pomaly odoznel a to je ideálny čas na marketingovú kampaň. Aby nám Apple túto novinku opäť pripomenul, odvysielal dve nové televízne reklamy na iPad mini. Na rozdiel od prvej reklamy Piano, v týchto už vidno aj konkrétne využitie iPadu mini v každodennom živote a porovnanie s väčším iPadom. V reklame Books poslúži ako čítačka elektronických kníh, v druhom spote nazvanom Photos uvidíte prehliadanie fotografií v iPhoto.

Druhú reklamu Photos nájdete v pokračovaní článku.

komentárov
  1. Vcera som si chytil prvy krat iPad mini do ruk.
    Lahky, displej fajn, rychlost reakcii som neskusal.
    Obratil som iPad mini a pozrel si zadnu stranu.
    Myslim, ze caro firmy Apple sa tymto sposobom vytrati. A ani to dlho nebude trvat.
    Steve Jobs by to urcite von nepustil. Ta umela hmota ako zadny kryt kricala, ze ona tam vlastne nechce byt, ale novi manageri Apple tak rozhodli, lebo su obycajni. Ako manageri Samsungu, a inych beznych firiem.
    Co uz.
    Prilezitost pre noveho Steva je tu.

    0
    0
Napísať odpoveď pre ovi Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.