Apple bude v Japonsku na Nový rok predávať „mačku vo vreci“

Ponuka Apple je na celom svete prakticky rovnaká. Napriek tomu však neignoruje miestne zvyklosti a z času na čas sa objavia produkty špeciálne prispôsobené pre konkrétny trh. Takýmto prípadom sú aj záhadné tašky, tzv. Fukubukuro. Ide o japonskú tradíciu na Nový rok, kedy mnohí predajcovia v Japonsku ponúkajú balíčky v jednotnej cene, no s rôznym obsahom, o ktorom navyše kupujúci nevie až do okamihu zaplatenia.

Svoje Lucky Bags bude Apple predávať v siedmich japonských Apple Stores za jednotnú cenu približne 390 USD. Obsah týchto balíčkov zvyknú tvoriť iPody, slúchadlá, tričká a podobne. Niektorí šťastlivci v nich však nájdu aj omnoho hodnotnejšie produkty ako napríklad MacBook Air alebo iPad. Aj to sú dôvody, prečo sa tieto balíčky tešia v Japonsku veľkej popularite, a niektorí sú ochotní si na ne počkať pred obchodom aj noc pred spustením predaja. Samozrejme, výmeny nie sú pri týchto balíčkoch možné, okrem prípadov, keď ide o vadný výrobok.

komentárov
  1. Ale ved take to tenke cinske biele tricko s natlacenym logom apple moze byt super kupa, preco sa tak cudujete…
    Esteze v Japonsku sa nikto nemoze nasrat.
    Ale co ten pocet samovrazd? Hups…

    0
    0
  2. „super“ marketing, dam do obehu tovar v predajnej cene povedzme 1 milion USD a predam ho v ramci „balickov“ za 2 miliony.

    0
    0
Napísať odpoveď pre Filip Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.