Apple vydal novú verziu softvéru na vytváranie reklám pre ich platformu – iAd Producer 2.0

Nie všetky oblasti, do ktorých sa Apple pokúsil preniknúť, sú také úspešné ako napríklad iPhone na trhu mobilných telefónov alebo iPad na trhu tabletov. Jedným z príkladov môže byť reklamná platforma od Apple, iAd. Napriek prvotnému záujmu sa nakoniec firmy o inzerovanie touto cestou až tak nezaujímajú. Apple tak bol nútený postupne znižovať náklady vstupu a podmienky prispôsobovať tak, aby nalákal viacerých inzerentov. Jedným z krokov, ako sa im priblížiť a uľahčiť celý proces, je aj softvér iAd Producer, ktorý je už dostupný vo verzii 2.0. Je určený pre vývojárov a slúži na vytváranie multimediálnych reklám pre platformu iAd. Oproti predošlej verzii prináša nové nástroje a animačné efekty, úplný zoznam zmien nájdete tu. Pre registrovaných iOS vývojárov je k dispozícii zadarmo.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.