Apple bojuje o miesto na trhu mobilných reklám a ďalej znižuje vstupné náklady pre program iAd

Jednou z pre Apple menej úspešných oblastí je reklamný trh, na ktorom sa snaží presadiť svoju platformu iAd. Zdá sa, že prvé znižovanie vstupných požiadaviek a nákladov nestačilo, a tak je tu druhá vlna. V snahe presvedčiť klientov, aby zvolili pre svoju inzerciu iAd a nie konkurenčné riešenia, znížil Apple v niektorých prípadoch vstupné náklady z pôvodného milióna na 300 000 USD. Firmy ako napríklad J.C. Penney Co. a Citigroup Inc., ktoré pred rokom patrili k prvým klientom Apple reklamnej platformy iAd a investovali pôvodný milión USD, už dnes iAd nepoužívajú.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.