Adobe ťaži z neúspechu Applu – predaje softvéru na úpravu videa stúpli o 45 %

Apple vydal novú generáciu svojho profesionálneho softvéru na úpravu videa ešte v júni, no používatelia si naňho stále nezvykli. Prijatie bolo negatívne a mnohí sa radšej vrátili späť k pôvodnej verzii, ktorej skladové zásoby začal Apple pod vplyvom týchto okolností opäť predávať. Zatiaľ čo pre Apple to predstavuje stratu a dôvod na rozmýšľanie nad tým, čo spravili zle, Adobe má dôvod na radosť. V tlačovej správe totiž odhalil, že sa predaje softvéru na prácu s videom pre Mac v tomto roku zvýšili o 45 %. Switcheri z Final Cut Pro X sú pritom hlavným zdrojom tohto rastu. Adobe týmto používateľom ponúkal za prechod z Final Cut Pro alebo Avid Media Composeru na Adobe Creative Suite CS 5.5 Production Premium alebo CS 5.5 Premiere Pro výrazné zľavy – až 50 %.

komentáre
  1. Aj takto sa zarába, dajme zľavu 50% a zvýšime tržby skoro o 50% ;)

    čiže, ak by apple zlacnelo svoje produkty o 30%, určite by ich tržby narástli min. o 50%

    0
    0
  2. no keby zlacnili tak by si naburali svoju nedostupnost pre urcite vrstvy a tym padom chcenost u tychto vrstiev a to je tiez sucast marketingu :)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.