Mobilný operátor China Unicom vypredal prvých 100 000 iPhonov 4 za štyri dni

iPhone 4 sa v Číne teší výrazne väčšej obľube ako predošlé iPhony 3G a 3GS. Za prvé štyri dni sa mobilnému operátorovi China Unicom podarilo vrámci predobjednávok vypredať všetkých 100 000 dostupných iPhonov 4. Predobjednávky presiahli hodnotu 200 000 kusov a nakoľko China Unicom nie je schopný tento dopyt pokryť, operátor prestal príjmať ďalšie objednávky až do okamihu, kým budú skladové zásoby opäť doplnené a pôvodné predobjednávky vybavené. V porovnaní s 1,7 milióna predaných kusov pri uvedení iPhonu 4 v prvých piatich krajinách (za tri dni) sa zdá byť 100 000 kusov v Číne zanedbateľných, no na druhej strane treba brať do úvahy aj silný čierny trh v krajine a skutočnosť, že iPhonu 3G a 3GS tu trvalo až mesiac kým sa ich predalo 100 000. Práve táto skúsenosť je zrejme dôvodom, prečo sa China Unicom nepripravil na veľký záujem zo strany zákazníkov.

komentáre
  1. China Unicorn :-) Inak zaujimave, ze v krajine, kde ich vyrabaju… zasobuju nimi miliony spokojnych zakaznikov po celom svete… si mozu dovolit objednat len 100 000 kusov :-)

    0
    0
  2. jak je v članku napisane, kvoli predchadzajucim skusenostiam ich objednali menej…
    btw. možno je to aj tak, že sa v chine vyrobia, odvezu sa niekam do skladov (neviem či v amerike alebo kde) a potom ked china objedna, tak idu naspet???? :D

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.