Apple spustil novú funkciu Express Lane pre online technickú podporu

Na stránkach technickej podpory Apple pribudla nová funkcia s názvom Express Lane, ktorá by mala výrazne zjednodušiť a hlavne zrýchliť celý proces hľadania riešenia pre konkrétny technický problém. Systém je rozdelený do troch častí – môžete vyhľadávať na základe zvoleného Apple produktu, na základe vašich registrovaných produktov alebo vyhľadávať informácie k prípadom, ktoré ste sami v minulosti pridali. Okrem dokumentov, v ktorých by ste mali nájsť odpoveď na svoj problém, služba ponúka aj možnosti kontaktovania Apple. Pri vyhľadávaní technickej podpory je však nutné zadať aj sériové číslo produktu. Novú funkciu si môžete vyskúšať na stránkach https://expresslane.apple.com/.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple vydal iOS 16.0.2

Iba pár dní po vydaní veľkej aktualizácie iOS 16 prichádza prvá menšia aktualizácia, opravujúca chyby aj na najnovších zariadeniach.
pokračovanie článku

Zbohom Pro Max, vitaj iPhone 15 Ultra?

Slovník marketingového tímu Applu sa tento rok rozšíril o nové slovíčko "Ultra". Na začiatku roka spoločnosť odhalila svoj doteraz najvýkonnejší procesor M1 Ultra, a v uplynulých dňoch začala predávať robustné hodinky Apple Watch Ultra. Budúci rok sa k nim pridá zjavne ďalší produkt.