Apple predal za 80 dní viac ako tri milióny iPadov

Len tri týždne po tom, ako Apple oznámil dva milióny predaných iPadov, oznamuje prekročenie ďalšej hranice – tri milióny predaných iPadov len za 80 dní. Záujem o iPad sa napriek takto veľkým predajom neznižuje, skôr naopak, v júli bude dostupný v ďalších deviatich krajinách čo bude pre Apple predstavovať ešte väčší nápor na nedostačujúce výrobné kapacity. Dopyt totiž stále prevyšuje ponuku, a tak je vo väčšine krajín stále problém s nedostatkom iPadov, na ktoré potom zákazníci musia čakať. Svetová dostupnosť iPadu sa bude rozširovať aj v júli – iPad si tak budú môcť oficiálne zakúpiť aj zákazníci z Rakúska, Belgicka, Hongkongu, Írska, Luxemburska, Mexika, Holandska, Nového Zélandu a Singapuru. Ďalších deväť krajín zrejme pribudne v auguste, či sa v tejto vlne rozširovania objaví aj Slovensko alebo Česko zatiaľ nevieme. Vysoké predaje motivujú aj vývojárov – tí ponúkajú už viac ako 11 tisíc aplikácií špeciálne pre iPad, počas WWDC 2010 to bolo len 8500.

komentáre
  1. Ja som mal tú česť vidieť jeden na letisku Swechat. Je to fakt tenký stroj a to mal na ňom ešte obal a úplne sedel do rúk

    0
    0
  2. Ja mam tu cest ho mat uz 2 weeks doma :-))) a sadne do ruk ako uliaty…v elegantnom kozenom obale Marware je to naozaj HOT kus elegantneho pristroja.

    0
    0
Napísať odpoveď pre Adrian Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.