Apple predal za 80 dní viac ako tri milióny iPadov

Len tri týždne po tom, ako Apple oznámil dva milióny predaných iPadov, oznamuje prekročenie ďalšej hranice – tri milióny predaných iPadov len za 80 dní. Záujem o iPad sa napriek takto veľkým predajom neznižuje, skôr naopak, v júli bude dostupný v ďalších deviatich krajinách čo bude pre Apple predstavovať ešte väčší nápor na nedostačujúce výrobné kapacity. Dopyt totiž stále prevyšuje ponuku, a tak je vo väčšine krajín stále problém s nedostatkom iPadov, na ktoré potom zákazníci musia čakať. Svetová dostupnosť iPadu sa bude rozširovať aj v júli – iPad si tak budú môcť oficiálne zakúpiť aj zákazníci z Rakúska, Belgicka, Hongkongu, Írska, Luxemburska, Mexika, Holandska, Nového Zélandu a Singapuru. Ďalších deväť krajín zrejme pribudne v auguste, či sa v tejto vlne rozširovania objaví aj Slovensko alebo Česko zatiaľ nevieme. Vysoké predaje motivujú aj vývojárov – tí ponúkajú už viac ako 11 tisíc aplikácií špeciálne pre iPad, počas WWDC 2010 to bolo len 8500.

komentáre
  1. Ja som mal tú česť vidieť jeden na letisku Swechat. Je to fakt tenký stroj a to mal na ňom ešte obal a úplne sedel do rúk

    0
    0
  2. Ja mam tu cest ho mat uz 2 weeks doma :-))) a sadne do ruk ako uliaty…v elegantnom kozenom obale Marware je to naozaj HOT kus elegantneho pristroja.

    0
    0
Napísať odpoveď pre Adrian Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.