pred par dnami som pisal o mojom probleme s touchpadom ktory mi uz pomaly ale isto zacina liezt poriadne na nervy…mam MBP mesiac a pol a pravdepodobne mam vadny touchpad od vyroby ktory najprv par tyzdnov isiel normalne ale postupom casu mi prestala reagovat spodna cast a celkovo cely touchpad akoby stratil citlivost a ide pomalsie aj napriek tomu ze senzitivita je naplno…riesil by som to cez reklamaciu ale neviem ci by mi to uznali nakolko im to neviem riadne preukazat…je mozne ze by reset pram/nvram vyriesil tento problem? dakujem za odpoved…
Lukkas mohol by som to vyreklamovat ale neviem to poriadne preukazat a neviem ci by mi to vobec uznali a druha vec je ze som z NR a a pokial viem tak servis je len v BA nie?
Samozrejme, že sa to tak robí, aj keby si mac kúpil v CBA potravinách na odľahlej dedine, odnesieš to tam s tým, že máš problém a chceš reklamovať, opíšeš problém, spíšete nejaké papiere a to je všetko, to čo s tým spravia oni, kam to pošlú, či do BA, alebo do Cupertinu, ako to vyriešia a koľko opletačiek s tým majú, je len ich vec, nie tvoja.
” aj keby si mac kúpil v CBA potravinách na odľahlej dedine ” :D majdy paci sa mi tvoj zmysel pre humor :D kazdopadne je to jediny problem ktory s macom mam inak slape ako hodinky (klop klop na drevo)…podari sa mi to vyreklamovat aj ked ten problem neni nejak extra moc preukazatelny? lebo ta pokazena citlivost sa tazko ukazuje.Mozem prist do predajne povedat predajcovi nech si touchpad vyskusa a moze len mavnut rukou a povedat ze ziadny problem nespozoroval ale na druhej strane moze to zobrat…lebo ja jasne citim ze odisla citlivost a s touchpadom sa pracuje pomalsie ale predajca to moze mat na haku ked to neni jeho mac…co si o tom myslite?
Keď predajcovi porozprávaš o svojom probléme, mal by to vziať (je to jeho povinnosť a ak budeš naliehať musí to vziať) s tým, že spíšete problém a pošlete to na expertízu. Oni to už vyskúšaju a uvidia či je vážne problém, alebo nie, neni možné, že sa ti to len zdá? Ak je problém a máš záruku spravia to, ak sa u nich neprejaví, pošlú naspäť s tým, že nič nespozorovali a teda problém nieje. Skús čo najdetailnejšie a najlepšie popísať problém pri reklamácii, aby si sa vyhol nedorozumeniam.
najprv som si aj ja myslel ze sa mi to zda ale pravdepodobne nie lebo ked som ho kupil a zhruba mesiac isiel touchpad normalne a citlivost slapala ako ma ale teraz pochybujem ze by sa mi to zdalo…najprv som rozmyslal ze len narychlo behnem do predajne a tam maju zapnuty rovnaky mac aky mam aj ja a vyskusam touchpad ale najlepsie by asi bolo keby dam pri seba obidva macy a skusim to aj na tom ich aj na mojom…ale zase nechcem vyzerat ako idiot ked mi to nahodou nevezmu so slovami ze vsetko je v poriadku a ja sa budem citit trapne :/ pri najhorsom kupim novy touchpad z vlastneho vrecka a vymenim ho sam ale tomu by som sa samozrejme chcel vyhnut nakolko sa v macu nechcem babrat a nechcem kupovat touchpad…
oni ti to v obchode musia zobrať, nemôžu robiť záveri bez toho, aby to odborne prešetrili a keby aj, povieš, že pre istotu to chceš ajtak reklamovať, tak nech to pošlú do servisu, nech sa na to poriadne pozrú…
resetol som pram a problem je prec,reaguje citlivejsie ale stale som si neni na sto percent isty ze je to ok.ak sa problem bude opakovat skocim s tym do predajne ale zatial to necham tak.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 14 príspevkov - 1 až 14 (z celkového počtu 14 )
Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Používame súbory cookie, aby sme vám zaručili, že vám na našej stránke poskytneme najlepšie skúsenosti.Súhlasím