Výmena základnej dosky- ako je to so zárukou?

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Výmena základnej dosky- ako je to so zárukou?

Zobrazuje sa 12 príspevkov - 1 až 12 (z celkového počtu 12 )
  • Autor
    Príspevky
  • #93621
    SPARTAN
    Účastník (Participant)

    Cawte, dnes sa mi vrátil android zo štvrtej reklamácie. V servise vymenili základnú dosku, teda aj zmena IMEI čísla, ako je to so zárukou?

    #352851
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Predlzi sa ti len o tie dni, ktore bol v servise pokial sa nemylim

    #352855
    christopher
    Účastník (Participant)

    zaruka bude ako eraser vravi predlzena len o dni, co bol v servise. Zakony hovoria inak, ale kazdy sa vyhovara na vsemocny swap modul, o ktorom nik poriadne nevie, co to je.

    #352857
    iTuxx
    Moderátor

    len tak zo zaujimavosti: o aky telefon sa jedna?

    #352858
    SPARTAN
    Účastník (Participant)

    Xperia neo

    #352859
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    Ked boli v reklamaciach 3x rovnake zavady, aj ked bolo pri jednej reklamacii viac zavad, mas narok na vratenie tovaru.

    #352860
    SPARTAN
    Účastník (Participant)

    Ja som ho reklamoval 4krát, 2 z toho neuznané a vždy som reklamoval to isté- zamrzanie, vypinanie telefónu a aplikácií. Dokopy bol telefón v oprave 3 až 4 mesiace.

    #352861
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Hold android…

    #352862
    SPARTAN
    Účastník (Participant)

    4. reklamácia bola až po konzultacii zo Sony support, lebo v Elektroworld ma s prepáčením poslali do p.či a to už je druhý chybný telefón od nich, predtým mi na telefóne nešla wifi a tiež som to reklamoval 3 mesiace!

    #352863
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    Odo dna ich prevzatia na reklamaciu musia vsetko vybavit do 30 dni. 31 den mozes prist a pytat peniaze aj ked telefonu nic nie je, staci ze to natahuju.

    #352864
    SPARTAN
    Účastník (Participant)

    Toto splnili, len keď zrátam ten čas, čo bol celkovo v servisoch, tak to je asi tretina, čo ho mám vo vlastníctve…

    #352865
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    Ja mam taky pocit ze problemy su dnes vlastnostami niektorych smartfonov, a nie chybami. Nehovoriac o tom ako riesi reklamaciu apple a ako ju riesi vacsina vyrobcov. Jedina skoda je ta ze nemame oficialny apple store ktory by reklamacie telefonov zakupenych u nich v hotovosti riesil na mieste.

Zobrazuje sa 12 príspevkov - 1 až 12 (z celkového počtu 12 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.