Upgrade z HDD na SSD a HDD

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Upgrade z HDD na SSD a HDD

Zobrazuje sa 10 príspevkov - 1 až 10 (z celkového počtu 10 )
  • Autor
    Príspevky
  • #101175
    Syndiko
    Účastník (Participant)

    Zdravím Vás !! Niekto už spravil upgrade,že namiesto mechaniky DVD ROM dal HDD? A používa teraz SSD a HDD ?
    Chcem to spraviť na mojom NTB Macbook Pro 15 2011 Late, a jedna sa o tuto vec. Ako znova nahodím systém, keď už budem mať oba disky nainštalovane aby na SSD bol systém z aplikáciami a na HDD bude len úložisko a ostatok.
    Potreboval by som nejaký návod na to !!
    Dik

    #387850
    Sagittarius
    Účastník (Participant)

    Caute po dlhej dobe :D

    Nahodou som toto robil asi pred mesiacom. Vyhodil som DVD mechaniku, a dal na miesto nej toto: http://www.alza.sk/silverstone-ts08-bila-d439810.htm

    Produkt sam o sebe nie je az tak kvalitne urobeny, pretoze som musel pilnikovat, aby vobec vosiel dnu, na miesto mechaniky. Zvysok je uz v pohode, do ramika das HDD, v mojom pripade 500 GB seagate. A na miesto HDD v Macu daj SSD, no problem. System bud nainstalujes na novo alebo nejako obnov zo zalohy.
    Ja som toto neriesil, prechadzal som po rokoch z SL na Mavericks. Cista instalacka.

    A nezabudni zapnut TRIM, default je v systeme vypnuty. Stiahni utilitu TRIM enabler.

    Good Luck :)

    #387859
    joer
    Účastník (Participant)

    To syndiko: Keby si si trochu pohladal tuna na fore tak sa o tom popisalo hafo navodov. Plus odkazy kde co ako kupit, ako nazalohovat system, ako obnovit zo zalohy a tak. Takze sa snaz! Inac na iFixite mas presny navod co a jak, najdes si svoj stroj a mas tam videonavod krok za krokom.

    #387978
    Syndiko
    Účastník (Participant)

    Sagittarius
    : ja chcem spraviť zo zálohy z Time Maschine len ako to bude z diskami ohľadom zápisov a tak. SSD bude 240 GB Intel a HDD 750 GB. Ten mam teraz v ňom. Ako to mam cele správne spraviť ?

    Dik

    #387992
    petto16