Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: software › Sygic Európa a Rusko -70% OFF 19,99€
- Toto téma obsahuje 31 odpovedí, 18 hlasov, a bola naposledny upravená pred 10 years, 11 months od
renad.
-
AutorPríspevky
-
25. júna 2014 o 20:33 #100723
Jakub DandulÚčastník (Participant)Ahojte, práve mi pípol mail o zľavnení tejto verzie Sygic navigácie za super cenu 19,99€. Hor sa kupovať. :)
25. júna 2014 o 20:36 #385621
Jozef RemenÚčastník (Participant)No mne prave dnes odpovedali zo Supportu ze ak poslem vypis z itunes uctu ze mam starsiu Sygic europe, novu verziu s novym gui mam zdarma :)
25. júna 2014 o 20:41 #385622
Jakub DandulÚčastník (Participant)Viete mi poradiť. V aplikácii Sygic, v záložke Sygic Store som zaklikol na túto verziu za 19,99€ a dal som zakúpiť, ale keď som otvoril aplikáciu tak mi vyhodilo nejakú chybu a vyzerá to tak, že sa to nekúpilo alebo niečo. Pritom mi stále vypisuje, že mám trial verziu. Viete mi poradiť, ako zistiť, či sa zakúpila alebo nie? Ďakujem.
Ľutujeme, ale počas spracovávania nákupu z aplikácie sa vyskytla chyba. Skontrolujte stav platby. Ak bola zaúčtovaná, podrobnosti o svojej transakcii poskytnite na http://www.sygic.com/support.
22:01 Už je všetko ok, obišiel som to. Musel som kúpiť verziu Európa + Rusko za 19,99€ so starým GUI a následne stiahnuť „trial“ verziu, v ktorej som zaškrtol, že chcem obnoviť nákupy a už som mal nové GUI. :)
25. júna 2014 o 22:45 #385629iTuxx
Moderátormoj sygic nema nove GUI ani mi neponuka update. Ako to mam aktualizovat? Podla iTunes je najaktualnejsia verzia 14.0.0 a tu aj mam. Nechapem.
25. júna 2014 o 23:12 #385631
lacokubikÚčastník (Participant)ani mne to nejde kupil som pay pall mi to stiahol ale vraj nejde obnoviť nákupy :(
25. júna 2014 o 23:25 #385632
Jakub DandulÚčastník (Participant)Ani kamarátovi nechce obnoviť nákupy. Mne naštastie ešte išli a tak mám najnovšie rozhranie. Myslite, že aj samotná verzia Európa+Rusko dostane najnovšie používateľské rozhranie?
25. júna 2014 o 23:37 #385633iTuxx
Moderátorja nemam Rusko. Ja mam Sygic Europe.
26. júna 2014 o 9:35 #385639
mcmatejÚčastník (Participant)@Jozef – vies mi prosim ta blizsie povedat ako to funguje?
Ked uz mam zakupenu „sygic europe“ a ked im poslem vypis z itunes tak mi daju „sygic EU+Russia“ verziu zdarma?
Dakujem.26. júna 2014 o 9:37 #385641
cattoÚčastník (Participant)ja som kupil europu, paradicka.
26. júna 2014 o 11:09 #385649
drincokÚčastník (Participant)Caute.
Mam taky problem ze som si kupila tuto navigaciu za 19,90 ale tych 19,90 mi stiahlo dva krat z uctu.
Ako to mam vyreklamovat, vie niekto pomoct?
Vdaka26. júna 2014 o 12:31 #385655
Jakub DandulÚčastník (Participant)Aj mne to dva krát zaúčtovalo. Normálne daj podnet nech ti to vrátia. Mne odpísali, že mi to do 10 dni vrátia.
26. júna 2014 o 14:44 #385660
drincokÚčastník (Participant)Cau Jakub.
Komu si pisal? Apple store alebo si pisal Sygicu?
Vies mi poskytnut email na ktory si pisal reklamaciu?
Dakujem26. júna 2014 o 15:50 #385665
ZsoltÚčastník (Participant)Jakub,
dostal si aj nejaký kód?Zakúpil som, stiahol, nainštaloval, funguje.
Len čo keď budem chcieť o niekoľko mesiacov preniasť na nový iPhone?26. júna 2014 o 16:10 #385667
Jakub DandulÚčastník (Participant)Cez iTunes som dal Report a problem, následne ma prehodilo do prehliadača a už som písal. Ale je to email appstore_emea@apple.com. Nie kľúč som žiadny nedostal. Však keď budeš chcieť na ďalšom iPhone opäť nainštalovať sygic tak on ťa sám vyzve, či chceš obnoviť predchádzajúce nákupy, dáš áno, zásad heslo do Apple id a je to.
26. júna 2014 o 18:42 #385680
drincokÚčastník (Participant)No presne to som naobed urobila. Dala som report a napisala spravu. Preistotu som pisala aj sygicu tak som zvedava ;)
Za ako dlho ti odpisali? Napisal si ze ti stiahli dva krat platbu za kupu aplikacie?26. júna 2014 o 19:47 #385683
Jakub DandulÚčastník (Participant)Odpísali mi zhruba za 6 hodín. Ale už to aj vyriešili, lebo keď som si dnes pozeral App Store, tak aplikácia Sygic Europa + Rusko už bola spoplatnená. Teraz keď som stiahol klasický „trial“ Sygic verziu, tak na začiatku sa ma opýtalo, či chcem obnoviť nákupy, potvrdil som, obnovilo a navigujem sa :)
A ešte som si aj pokecal so supportom Apple.
27. júna 2014 o 13:16 #385726
bobo355Účastník (Participant)@Jozef – mna by tiez zaujmalo ako to bolo. Ty si mal zvlast app pre Europu alebo si ju mal v ramci balika dokupenu?
dik
4. júla 2014 o 10:30 #386080
VencoÚčastník (Participant)ahojte chalani funguje vam v pohode hlasove navigovanie asistent jazdnych pruhov a ostatne veci? mne nic z toho nejde ani slubovane 3D zobrazenie proste nic vsetko mam locked pred tym nez som si kupil tuto novu EU-Rusko som mal len EU v com je problem viete poradit ?
4. júla 2014 o 11:34 #386081
Jakub DandulÚčastník (Participant)Všetko mi funguje korektne. Vyskúšané na ceste do Švajčiarska a späť. Bez akýchkoľvek problémov. Ak máš problémy tak kontaktuj support Sygicu alebo Applu.
A tuším, že všetky tieto feature čo spomínaš, sa dajú v nastaveniach nastaviť. Skús si ti ešte raz pozrieť. A 3D zobrazenie sa sa vypnúť respektíve zapnúť priamo na ploche kde máš zobrazení aktuálnu polohu v mape.
6. júla 2014 o 16:08 #386186
Jozef RemenÚčastník (Participant)Bobo: zvlast verziu Sygic Europe. Prebehlo tov pohode, sice komunikacia so supportom bola dost pomala ale prebiehalo to takto:
Poslanie screenshotu z NOVEJ verzie Sygicu z nastaveni (kvoli identifikacii zariadenia a jeho cisla) , screenshotu z iTunes o kupe Sygic Europe v minulosti. Potom mi bola aktivovana licencia, stacilo stiahnut nejaku mapu do novej verzie. -
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.