Staingate, riešil to niekto?

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Staingate, riešil to niekto?

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 21 až 31 (z celkového počtu 31 )
  • Autor
    Príspevky
  • #500571
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #500572
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #500573
    JFK.
    Účastník (Participant)

    ešte nie, momentalne j*bem na to, nezhoršuje sa to zatiaľ a mám len tú jednu škrvnu vľavo hore a nezasahuje to do displeja…

    dám to určite vymeniť pred vypršaním 3. roka od kúpy, t.j. September 2017, len momentálne sa mi to nechce riešiť, alebo ako by ste vy povedali …”nemám čas” :DDD

    #500594
    PPaál
    Účastník (Participant)

    No dnes mi prišla SMS kde si žiadajú odomna foto. Tak hádam sa to len rozhýbe celé. A zároveň posielam fotky jak to vyzerá u mňa. A čo sa týka dohody zo servisom nebolo by to od veci, lebo by som potreboval vymeniť nožičky na tom macbooku lebo su už o ničom a to si naň dávam pozor a aj tak. Tak hádam to hneď budem vedieť dojednať.

    #500735
    ????
    Účastník (Participant)

    :-)

    #502437
    PPaál
    Účastník (Participant)

    Caute, tak píšem moju skúsenosť s touto vadou. Čo sa týka reklamácie vrámci predĺženej záruky cez mondial. Povedal by som to ako celé zle. Čakal som 3 týždne na vyjadrenie a aj to som dostal len vďaka tomu že som tam volal že čo sa deje. Pani na info linke bola maximálne nepríjemná. Deň po mojom telefonáte mi prišiel email od poisťovne že daná vada je len kozmetickou záležitosťou a na toto sa záruka nevzťahuje. Zaráža ma obrovská profesionalita posudzovacieho technika tejto spoločnosti ako si zisťuje veci, keď že ozaj na tuto vadu je vypísaný výmenný program. Vzhľadom na to že som čakal pre nič 3 týždne môj mac dosiahol vek 3 rokov. Hneď po vyjadrení som kontaktoval M-zone s tým vyjadrením. Na rozdiel od mondial bol ochotný a povedal nech počítač prinesiem že pokúsia sa tento problém doriešiť prostredníctvom nich. Musím povedať že na to že som bral počítač k ním asi 16.12. Som si ho včera bol prebrať. A vramci m-zone mi to vyriešili pod výmenným program. Dnes mám už počítač doma a je Ok. Takze cela predĺžená záruka spolu s technikom sú len taká istá verbež ako polka nášho štátu.

    #502440
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Ani ma neprekvapuje ze to takto dopadlo. Podobne kuriozity su aj s dodatocnym poistenim proti rozbitiu, poskodeniu ci kradezi spotrebneho tovaru napr. u Alzy.
    Ak si clovek precita poistne podmienky tak sa chyta za hlavu na co vsetko sa poistenie nevztahuje a co vsetko musi poistenec zabezpecit aby ku kradezi ci nahodnemu rozbitiu nedoslo. Vsetky druhy poistenia tahoto typu su podla mna len vytahovanie penazi zo zakaznikov.

    #502584
    RImac
    Účastník (Participant)

    Caute len technická otázka .
    Menia len displej alebo displej aj s horným krytom ?

    Dik za odpovede

    #502617
    PPaál
    Účastník (Participant)

    Ahoj menia to komplet. Tento diel nie je možné bez poškodenia rozdeliť takže je to nutné. PS: m-zone za tento diel učtuje normálne 700 eur.

    #502620
    JFK.
    Účastník (Participant)

    LOL, toľko stal pred 3 rokmi Air v študentskej akcii ????

    #502734
    RImac
    Účastník (Participant)

    Ahojte takže moje skúsenosti.
    zaniesol som osobne do swiss-servisu BA 2.1.2017 pondelok

    a už v stredu 4.1.2017 vyreklamované ( klobúk dole)

    vymenil sa komplet displej aj s vrchným krytom

    absolutná spokojnosť

    u mna to vyzeralo takto

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 21 až 31 (z celkového počtu 31 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.