S.M.A.R.T Status : failing

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware S.M.A.R.T Status : failing

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Autor
    Príspevky
  • #80448
    szabo.martin
    Účastník (Participant)

    Ahojte,

    mam nasledovny problem:
    Kupil som sim MBP 13 /2011-Thunderbolt/ s 320GB 5200rpm HDD. Ten som nahradil 500gb 7200rpm Seagate diskom. Pred cca dvoma tyzdnami mi zcal S.M.A.R.T reporter hlasit chybu. tak isto aj v disk utility mam napisane, aby som zalohoval vsetky moje data a disk vymenil. Otazka znie, mozem dany /vadny/ disk reklamovat ? bude mi uznana ? je to na reklamaciu ? alebo mozem disk reklamovat, ak ked realne prestane fngovat ? pretoze on ide. fungujem na nom ale stale mi mrzne. zamrzne mi cely system na par sekund a neda sa nic robit, iba cakat…

    aj pri pisani tohto prispevku mi 1x zamrzol na 27sekund.

    poradte
    M.

    #281595
    mrzo
    Účastník (Participant)

    Reklamuj…

    #281597
    max7323
    Účastník (Participant)

    neprehrieva sa ?

    #281602
    szabo.martin
    Účastník (Participant)

    prehrievanie, neviem. ako kedy. ale nie nejak rapidne… prilis som to ale nesledoval… no momentalne ma 40stupnov a bezi mi firefox, maily, kontakty, skype, ichat, ical.

    #281603
    ervin11
    Účastník (Participant)

    Ak mas disk v zaruke, preco by ti ho nemali vyreklamovat? Dokazy predsa mas, su zapisane v SMART zaznamoch. Mozno by nebolo od veci si spustit aj nejaky program, ktory ti vypise viac informacii zo SMART tabulky. Mne velmi podobne odisiel disk pred par tyzdnami, len uz bol mimo zaruky…

    #281605
    szabo.martin
    Účastník (Participant)

    a nevies mi nejaky taky SW poradit ? ktory je na to vhodny ?

    #281610
    ervin11
    Účastník (Participant)

    Myslim, ze som pouzil toto: http://www.volitans-software.com/smart_utility.php

    Hlavne kvoli tomu, ze to umoznilo spustat SMART Self test. Je to 30 dnove demo, ale pravdu povediac, potrebujes to vtedy, ked ti odchadza disk a 30 dni nevydrzi… :)

    #281612
    R
    Účastník (Participant)

    Odporúčam:
    1. Zálohovať všetky dáta, ideálne teda cez Time Machine.
    2. Disk vybrať, reklamovať, popis závady uviesť SMART STATUS: FAILING – oni si to asi aj tak otestujú…
    3. Pochybujem že budú robiť problémy.

    #281613
    szabo.martin
    Účastník (Participant)

    ervin11: dakujem, stiahol som, skusil som, vysledok tu:
    http://dl.dropbox.com/u/29466203/Screen%20Shot%202011-09-20%20at%201.56.12%20PM.png

    pouzivam smartreporter, ten ma tiez vcas varoval :)

    R: zalohu mam zo vcera, samozrejme komplet a samozrejme cez timemachine. a reklamovat pojdem coskoro.

    dakujem Vam.

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.