Retina – vadné pixely?

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Retina – vadné pixely?

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 21 až 25 (z celkového počtu 25 )
  • Autor
    Príspevky
  • #407372
    lordsoft
    Účastník (Participant)

    majdy jj on to ma pokial si dobre spominam tiez 2013.

    #407374
    majdy
    Účastník (Participant)

    dfx: ďakujem za zdielanie skúsenosti s CCC.
    lordsoft: ešte raz vďaka.

    Je pravda, že som podcenil šetrič obrazovky, je to vôbec moja prvá skúsenosť s vadným displejom a vezmem si ponaučenie, preto všetkým radím, neurobte rovnakú chybu ako ja!
    Používajte screensavery ak nepoužívate a nastavte si ich na čo najnižší vami akceptovateľný interval.

    #407378
    dfx
    Účastník (Participant)

    setric obrazovky je somarina na lcd.

    podsvietenie ide stale. A ak mas nieco tmave na obrazovke, tak je to na ips displayoch este horsie, lebo potrebujes napetie aby sa pixel zatvoril a ukazal tmu.

    pomoze iba vypnutie jasu alebo uspanie

    #407928
    majdy
    Účastník (Participant)

    Takže, idem sa podeliť o moju skúsenosť.

    Písal som mail do CCC, po pár mailoch diskusie sme sa dohodli že na druhý deň donesiem MacBook do servisu. Garantovali mi dobu opravy 3-5 dní.
    Na druhý deň som teda odišiel zaniesť MacBook, myslel som, že sa stretnem s človekom, čo sa tomu bude rozumieť a ukážem, prípadne vysvetlím aký je problém, prípadne, že sa stretnem s človekom s ktorým som mailoval. Slečna, ktorá ma však vybavila nebola moc zhovorčivá a ani nepôsobila moc milým dojmom.

    Keď som prišiel domov, napísal som ešte jeden mail aby som sa uistil, že problém sa preukáže aj u nich v servise, odpoveď som už nedostal, bral som to ale v pohode, usúdil som, že z ich strany sa mailom ktorý nevyžadoval odpoveď nebudú zaoberať.

    Piatý deň na ich stránke stále vypisovalo “čeká na díl” tak som písal mail, čo teda s tým je, že je už piatý deň. Opäť žiadna odpoveď z ich strany.

    Avšak hodinu pred ich záverečnou sa stav opravy na webe zmenil na dokončená. Následne polhodinu predtým mi prišiel mail, že si MacBook môžem prísť vyzdvihnúť, samozrejme, že som to v ten deň už nestihol.

    Dnes som si teda po MacBook bol. Displej vymenený, vypadá, že je to všetko v poriadku, nový displej pôsobí ako keby som práve mac vybral z krabice. Takže aspo jedno pozitívum na oprave.

    Bohužiaľ som po oprave doma objavil vadu.

    Predtým nebola určite, Mac nikdy nebol otvorený a objavila sa až po oprave, skvelé, zbavím sa jednej nepríjemnosti a mám tu ďalšiu.

    Spodný kryt mi “kliká”, veľmi podobný zvuk klikania touchpadu. je to nepríjemné a z MacBooku mám dojem, akoby bol nejaký plastový notebook. Horšie je, že sa celý spodný kryt teraz dotýka stola, čo ho môže poškrabať a pri následnej reklamácii nedaj bože k nej príde budem mať napísané “všetky šróbiky, všetky nožičky, spodný kryt obškretý” a ja za to budem môcť? Navyše niesom si istý ako sa to bude správať pri záťaži.

    Najhoršie je však ak mám mac na nohách alebo na posteli, každé kliknutie do touchpadu má odozvu v kliku na spodnú hranu, rušivé a veľmi nepríjemné.

    Nejaké skúsenosti s týmto? Tipy?

    Zajtra pravdepodobne idem do CCC naspäť a dúfam, že to dokážu vybaviť na počkanie (možno zle priskrutkované šrobiky), pretože čakať sa mi ani nechce a ani si to nemôžem dovoliť.

    #408129
    majdy
    Účastník (Participant)

    Update:

    Ak by to niekoho zaujímalo…

    Minulý týždeň som nakoniec do servisu nešiel, pretože som pre istotu najprv zavolal (akosi som tušil, že by som šiel zbytočne).

    Po telefóne som sa však dozvedel, že servisák to videl a pozeral (neveril som tomu), že pravdepodobne sú opotrebované nejaké magnety, čo pravda nieje a bola to skôr výhovorka, pretože pukanie bolo asi tak 2x hlasnejšie ako klasický klik na touchpad, pri každom odložení do tašky som si dával pozor aby som ho nepritlačil, plus Macbook stál nielen na nožičkách n stole ale aj na spodnom kryte.

    Naliehal som s tým, že keby to tak bolo už pred servisom, asi by bol kryt poškrabaný čo nieje. Nakoniec povolil a dohodol som sa, že prídem tento týždeň (pondelok alebo kedy sa bude dať), keďže by tam mal byť nejaký “skúsenejší kolega”, ktorý je na dovolenke a mohol by sa na to pozrieť tak ako chcem – to je na počkanie, keďže MacBook tam bol už ajtak dlho.

    Medzi časom prišiel mail od Apple s dotazníkom o ohodnotení servisu, takže som moc superlatívmi nesršal a hodnotenie bolo nespokojné.

    ——————————————

    Dnes som sa do servisu konečne dostal. Bolo tam celkom plno, ale akonáhle som sa dostal k slečne, dal som si zavolať pána s ktorým som telefonoval a servisoval mi MacBook.
    Prišiel však rovno ten “skúsenejší servisák”.
    Vysvetlil a ukázal som čo je vo veci, odniesol MacBook hore a do 2 minút bol dole s tým, či je to OK.
    Bolo to OK, takže celkom spokojnosť za promptné vybavenie (aspoň raz).
    Vysvetlil, že bol vyskočený magnet.
    Nechápem ako sa to mohlo v oficiálnom servise stať, ale každopádne som rád, že je Macbook konečne v pôvodnom stave, plus má novučičký displej.

    Hodnotenie: 6 z 10

Zobrazuje sa 5 príspevkov - 21 až 25 (z celkového počtu 25 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.