Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › PPI servis problém s reklamáciou
- Toto téma obsahuje 125 odpovedí, 41 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 6 months od
silence23.
-
AutorPríspevky
-
25. novembra 2013 o 20:06 #371378
MoRFi
Účastník (Participant)telekom posiela zariadenia apple do servisu vsp data. skus si to tu overit. http://services.vspdata.cz/new/sk/case/
25. novembra 2013 o 21:02 #371383drea
Účastník (Participant)chcela by som sa spýtať, či ste sa náhodou niekto nestretli s obdobným problémom ako ja. Kupovala som cez eshop iPhone 4S a reklamovala som ho z dôvodu, že mi nefungovalo tlačidlo na vyhľadanie wifi, zamŕzal a padala baterka. Za noc sa kľudne vybilo cez 30% kapacity. Dnes som volala do eshopu, kde som tel kupovala a povedali mi, že mi reklamáciu zamietajú z dôvodu, že bol robený zásah do telefónu, mám vymenený zadný kryt za neoriginálny a vo vnútri je odtlačok prsta, na čo majú fotodokumentáciu. No háčik je v tom, že ja som na tom telefóne nikdy zadný kryt menený nemala! Taký kus aký som od nich kúpila, taký aj je? neviete mi poradiť, či sa dá toto nejak vyriešiť, resp. dopátrať, kde je pravda? Netuším, či to urobil niekto v servise, alebo mi takýto telefón predali… neviem čo si mám myslieť, Podľa výrobného čísla je telefón originál a v poriadku. Ale skrz tento zásah mi akože padla záruka.
V originál servise mi povedali, že tento eshop nie je oficiálny predajca, takže ťažko sa dopátrať pravdy. Ďakujem za akúkoľvek radu!25. novembra 2013 o 22:11 #371394MoRFi
Účastník (Participant)To je tak usetrit euricko a kupovat drahy telefon cez internet… Otazne je, kto povedal ze tam bol zasah? Poslal ho predajca do autorizovaneho servisu? Alebo predajca je autorizovany servis? Poziadal by som si od predajcu zaznam autorizovaneho servisu, technika s popisom. Ak sa do telefonu pozeral predajca sam a povedal ze zamieta tak sa cela fraska da hodit nanho. Potrebujeme viac informacii.
26. novembra 2013 o 0:24 #371408drea
Účastník (Participant)Pôvodne som mala z toho eshopu Samsung, ktorý som reklamovala a mohla som si vybrať iný telefón alebo vrátenie peňazí, tak som si povedala, keď už, kúpim si iPhone a doplatila som cez 300€. Prečo eshop? objednával mi ho kamarát, takže ani neviem prečo odtiaľ, kde po ten obchod prišiel, ale teraz si kvôli tomu hlavu trieskam. No záhadou mi je, že na stránke majú napísané, že pri reklamácii Apple výrobku sa má zaslať zariadenie priamo do CCC s.r.o., čo je autorizovaný servis. Lenže tento servis má na stránke vyjadrenie :
reklamácie pre firmy predávajúce telefóny na Slovensku zakúpené v zahraničí nerobíme, nepríjimame ani reklamácie od firiem ktoré zbierajú reklamácie od zákazníkov.
Tak si vravím zavolám radšej tam, kde som ho kúpila a popýtam sa. Tam mi povedali, nech to pošlem im a oni to so servisom vybavia. Dnes keď ten telefón prišiel, tak som ho hneď vzala do CCC s.r.o., nech mi ho otvoria a zistia a pani mi hneď hovorí, že u nich to reklamované nebolo. Prečo? keď to majú napísané na stránke??? Vyjadrenie zo strany predajcu je na 3 riadky o tom, čo som vyššie spomínala, že tam bol robený zásah. Od predajcu! názov servisu ani žiaden podpis, nič!
A je bežné, že nemám záručný list???
Mám totiž dojem, že oni telefóny kupujú zo zahraničia, lebo aj ten Samsung, keď som reklamovala, tak som bola tu v BA v servisnom stredisku a povedali mi, že mi ho nezoberú do servisu, lebo je určený pre nemecký trh.Celé toto je dáke pochybné. Normálne už aj začínam pochybovať, po tom čo som čítala o výmenách pri reklamácii kus za kus, či som si nekúpila nejaký už kvázi opravovaný alebo ako to povedať.26. novembra 2013 o 1:42 #371412raul
Moderátornuz dievca, popalila si sa :(
nic za to nedas, chod do ccc, skus im to dat, ci ti to opravia
Ak nie, potom tlac na tu pochybnu firmu, kde si to kupila (daj sem link, nech sa toho vyvarujeme), mas doklad, ziadas o servis, obchodna inspekcia, bombarduj ich, stazuj sa, napis blog, do novin, na macblog forum, toto vsetko ti mooozno pomoze…
vela stastia, uprimne…
26. novembra 2013 o 8:43 #371419MoRFi
Účastník (Participant)ked nedali ziadne vyjadrenie zo servisu tak to povazuj za bezpredmetne a povedz im ze oni nie su autorizovany servis a nemaju pravo otvarat telefony a to ze ho otvorili znamena ze oni porusili reklamacne podmienky.
skusil by som to co pise raul. na SK mame servisy ktore reklamuju take telefony. CCC, Swis, VSP Data, potom su v CZ. ale ak su vo vnutry znamky otvarania tak mozno neuspejes. preto by som najprv tlacil na predajcu aby to poriesil on a pokusil sa to „vybavit“
cize postup:
1, zavolat predajcovi a poziadat o vyjadrenie technika autorizovaneho servisu
2, v pripade nedodania poziadat o urgentnu reklamaciu original dielom
3, v pripade nesplnenia poziadavky cislo 2 oznamit predajcovi ze poskodil zariadene a odmietol reklamovat, ze nie je autorizovany atd… a pohrozit zalobou.ked mas od neho fotky a telefon v servise nebol tak je jasne ze ho otvoril on a porusil tak zaruku on sam
26. novembra 2013 o 10:36 #371426raul
ModerátorPopripade sa im naozaj vyhrazaj aj policiou a pokojne ich mozes aj nahlasit, nemas co stratit….
26. novembra 2013 o 10:51 #371427Drevoplech
Účastník (Participant)Drea,
Je velmi pravdepodobne, ze ti predali telefon, ktory uz bol predtym pouzivany. Mozno sa to stalo omylom, mozno umyselne… neviem. Co by som urobil ja: Podla EMAI telefonu zistit, kedy bol telefon prvykrat aktivovany. Ak to bolo este predtym ako si ho kupila, tak je to jasna chyba predajcu a musi ti vratit peniaze, resp. dat novy kus. Ak ten telefon bol prvykrat aktivovany presne v tom case ked si ho prevzala, tak je to slovo proti slovu, ci si ho dodrbkala ty, alebo az predajca pri vybavovani reklamacie.
Co sa stalo jednemu kamosovi:
Kupil nejaky neznackovy telefon z ceskeho renomovaneho eshopu. Tranzakcia prebehla vporiadku, telefon dorazil, ale bol plny cudzich smsiek a ceskych telefonnych cisiel. Kamos teda zavolal na jedno z tych cisiel, ktore vyzeralo ako cislo povodneho majitela. Bol to naozaj povodny majitel a povedal, ze telefon mu cca pred dvoma tyzdnami ukradli v kaviarni.Vysvetlenie predajcu, ako sa to mohlo stat:
Telefon bol uz predtym predany inemu zakaznikovi. Ten si to ale po par hodinach rozmyslel a telefon priniesol spat, ze ho chce vratit bez udania dovodu. Predajca si telefon prevzal, vratil peniaze a dal telefon opat do predaja. Co si ale nikto v predajni neuvedomil, je ze v krabicke uz nebol ten novy telefon, ktory predali, ale bol tam telefon, ktory v ten den ukradli niekomu v kaviarni.26. novembra 2013 o 11:24 #371430drea
Účastník (Participant)čím viac nad tým rozmýšľam, tým skôr mi príde, že som ho taký zrejme kúpila. Ale porovnáva si niekto hrúbku telefónu? a ešte skôr, keď som ho po celú dobu nosila v ochrannom obale, ktorý pridáva na hrúbke. Včera sme ho porovnávali s priatelovým 4S a môj je hrubší. OK, ale prečo? Ja si stojím za tým, že som telefón nikdy z ruky nedala – do žiadneho servisu a nikdy som ho nemala ani otvorený ani nič na ňom menené.
aj som dokelu nadávala, keď som potrebovala dať ten zadný kryt dole – keď som ho resetla, aby som telefon zaslala na reklamáciu a potrebovala som vybrať simku, prečo to tí debili(obal je z m:zone) urobili tak, že ho človek nemôže dať v pohode dole. 4 baby – spolubývajúce sme to skúšali a nedali sme ho dole, až na druhý deň priateľ to nejak vytiahol – vyrval doslova.
26. novembra 2013 o 11:26 #371431drea
Účastník (Participant)a kde to prosím ťa môžem zistiť cez IMEI,kedy bol aktivovaný??? ja som také niečo skúšala hľadal cez výrobné číslo, ale vyhodilo mi iba, že je po záruke – v rámci tej jednoročnej celosvetovej od Apple
26. novembra 2013 o 11:31 #371432drea
Účastník (Participant)a je možné, aby mi ho oni otvorili v rámci nejakého „garážového servisu“ a mne napísali, toto:
Poznámka technika:
Vaša reklamácia bola hodnotená ako neoprávnená, z dôvodu neoprávneného zasahu do zariadenia. Zadný kryt bol vymenený mimo autorizované servisné stredisko za
neoriginány. V vnútri zariadenia boli nájdené odtlačky prstov. Bola vyhotovená fotodokumentácia.Toto nebol neoprávnený zásah do zariadenia? v neautorizovanom servise a ja neviem,kto tam kafral?
26. novembra 2013 o 11:37 #371433MoRFi
Účastník (Participant)Sprav to co som ti pisal.
26. novembra 2013 o 11:38 #371434Drevoplech
Účastník (Participant)Skus napriklad: http://www.iphoneox.com/
Kedy bol konkretne telefon prvykrat aktivovany ti zrejme povie iba Apple, resp. autorizovany servis to od nich zisti.
Pravdepodobne bol ale telefon aktivovany presne 12 mesiacov pred „Warranty Expiration Date“
26. novembra 2013 o 11:41 #371435drea
Účastník (Participant)a to by znamenalo, že je po záruke, nič viac by sme sa z toho nedozvedeli?
26. novembra 2013 o 11:45 #371436drea
Účastník (Participant)skúsim sa povypytovať v tom CCC s.r.o. čo mi budú vedieť zistiť
Tu som to kupovala – s čistým svedomím uvediem stránke, lebo ja, nikoho neklamem:
http://www.mp3.sk26. novembra 2013 o 11:48 #371437Drevoplech
Účastník (Participant)to by znamenalo, ze ked zaruka skoncila pred 15timi rokmi a ty si ho kupila pred mesiacom, tak si asi nekupila novy telefon…
26. novembra 2013 o 11:52 #371438MoRFi
Účastník (Participant)Nikdy si nekupujte drahe telefony cez eshop. Vyberaju na pausal po celom svete, vykupuju a predavaju nove nepouzite. Ked eshop tak tak obchod ktory ma aj realne predajnu.
26. novembra 2013 o 12:01 #371439drea
Účastník (Participant)skúšala som to na priateľove IMEI – lebo ja nemám tel pri sebe – je v tom CCC a toto mi vyhodilo
Product description: iPhone 4S 16GB Black
Telephone technical support: Expired
Warranty(repairs and service coverage): Expired
Activation status: Activated
Is registered: Yes
Contract status: Under contract
Contract expiration date: April 16, 2015On ho má z Telekomu, ale už je po záruke pár mesiacov
26. novembra 2013 o 12:02 #371440drea
Účastník (Participant)netuším čo znamená Contract expiration date – viem si to preložiť, ale neviem čo to znamená
26. novembra 2013 o 12:17 #371441Drevoplech
Účastník (Participant)znamena to, ze telefon zobral na pausal a viazanost konci April 16, 2015
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.