Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › PPI servis problém s reklamáciou
- Toto téma obsahuje 125 odpovedí, 41 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 6 months od
silence23.
-
AutorPríspevky
-
14. júna 2013 o 11:53 #357564
martin1010
Účastník (Participant)Ja som reklamoval tri krat v priebehu 3 mesiacov z toho na tretí krát bol zrazu telefon podla servisu mechanicky poskodený. Absolutne neprofesionalny servis po prvej reklamacii sa mi dokonca vratil telefon s vadou, ktora tam predtym nebola (nenabíjal sa) a po druhej bez prislusensenstva (sd karty) pozadajumem cez predajcu datart odstupenie od zmluvy ak to nepomoze som ochotny sa s takymito šmelinarmi aj súdit a uvidime kto z koho…
16. júla 2013 o 17:41 #359466BadBoy007
Účastník (Participant)Nefunguje mi tlačidlo + na pridávanie hlasitosti. Dal som ho do servisu a príde mi s tým, že je to mechanickým poškodením, ktoré priamo súvisí s danou vadou. Mám naboku jemné ťukance, ale sú veľmi malé, čiže neverím, že kvôli tomu nemôže ísť to plusko. Najväčšia sranda, že za SWAP modul chcú 240 očí. Pritom to bude chyba v obyčajnom flex kábli. Rozmýšľam ešte či to nemôže byť aj, že som tam mal jailbreak. Lebo mi napísali, že nedoporučujú používať modifikovaný operačný systém-jailbreak. Proste čistý degeši ten ppi-etc servis.
Prečítal som celú tému, našiel som zaujímavé riešenia, ale nikdy žiaden výsledok. Čo doporučujete? Má niekto reálne skúsenosti s vyriešením takejto situácie?
16. júla 2013 o 18:49 #359472odklizec
Účastník (Participant)Davat na reklamaci mobil, kde je JB, je pripad pro Chocholouska. Muzes byt rad, ze ti ten telefon rovnou nehodili na hlavu. V Apple store by se s tebou vubec nebavili a rovnou te slusne poslali do haje ;) Je uplne fuk, ze to s vadou nesouvisi.
16. júla 2013 o 21:01 #359482fanthomas4
Účastník (Participant)@odklizec, myslíš, že keby som chcel reklamovať iPad v originálnom Apple Store a mám na ňom iOS 7 beta 3 (nie som dev.). Mohli by s tým mať problém? Jedná sa o hardwarovú chybu, takže to s verziou iOSu nemá nič spoločné
16. júla 2013 o 21:23 #359484odklizec
Účastník (Participant)Pokud nejsi registrovany developer tak asi jo. I kdyz mozna by se to dalo zahrat na to, ze jsi betatester. Ale pujdes do takoveho sporu? Co kdyz budou chtit jmeno developera? ;) Urcite to ale bude mensi problem, nez JB. Teda pokud to mas normalne nainstalovanou betu a ne pres nejaky odrb obchazejici dev registraci.
Ze nejaky problem nema nic spolecneho z JB/iOS vubec nic neznamena. Prvni co checknou, pokud je zarizeni funkncni, jestli tam nemas JB nebo jine nepovolene srandy. A pak bude nasledovat dotaz, jestli mas zalohu dat. Bez zalohy dat do apple storu ani nechod. Oni ti tam urcite nebudou prehravat data z jednoho zarizeni na nove (v pripade vymeny). Maximalne ti udelaji restore ze zalohy, kterou mas v cloudu. Cokoliv jineho by byla ztrata casu jejich a tvoje.
Jo a nez pujdes do apple store, tak se dopredu objednej! Jinak mas malou, nebo vubec zadnou sanci, ze se s tebou bude nekdo bavit. Maji tam frmol a u genius baru je obvykle narvano dopredu objednanyma lidma. A i tak se obcas ceka.
16. júla 2013 o 22:13 #359488fanthomas4
Účastník (Participant)no betu mám nahratú bez dev. účtu. normálne click na „vyhľadať aktualizácie“ a nahrané moje IPSW s iOS 7 beta…
najjednoduchší asi bude záloha iOS 7 potom restore na 6.1.3 a potom nový iPad a potom nahratie iOS 7 beta naspäť a obnova zo zálohy
4. októbra 2013 o 9:13 #365901Jozef Antala
Účastník (Participant)cawte , mam iphone 5 ktoremu pada signal dal som to na raeklamaciu cez orange a z PPI prislo vyjdrenie ze sa reklamacia zamiesta z dovodu nadmerneho optorebovania… WTF?? vsak ten fon nema ani rok a zato ze su poskriabane rohy ako na kazdom jednom i5 tak zato ja nemozem.
Kde sa s tym pls mozem obratit??4. októbra 2013 o 9:33 #365906iTuxx
ModerátorNa obchodnu inspekciu a zaplatit si odborneho znalca co sa vyjadri k tomu, ci to fakt mohlo byt nadmernym opotrebovanim. Osobne som sa az s takouto sprostostou nestretol, podla mna by si mohol mat uspech.
4. októbra 2013 o 9:42 #365910
Účastník (Participant)O ziadne nadmerne opotrebenie sa nejedna, samotny šef marketingu Apple sa vyjadril ze je to normálne
4. októbra 2013 o 11:17 #365919e-comm
Účastník (Participant)Servis PPI neuznal reklamaciu ohladne skrabancov v novom baleni..
4. októbra 2013 o 11:32 #365922Drevoplech
Účastník (Participant)Zatial by som to neriesil cez inspekciu, ale iba formou odvolania voci rozhodnutiu servisu a drbol by som im to aj s tym krasnym psanickom spat. Samozrejme si urob nejake kvalitne fotografie, ktore mozes vlozit do toho odvolania a pri odovzdavani si nechaj podpisat kopiu.
4. októbra 2013 o 11:39 #365924Benne
Účastník (Participant)Jozef urcite sa nedaj odbit, odvolanie, kludne im daj aj to vyjadrenie co dal Peterson, s tym, ze ak to znovu zamietnu, pojdes na inspekciu.
9. októbra 2013 o 13:04 #366548Jozef Antala
Účastník (Participant)Takze prisiel mi protokol z PPI ( bez podpisu) : http://2i.sk/5e6f3e14c7
Tu prasklinku na displeji mam asi 7 mesiacov a vsetko mi fungovalo.Signal zacal padat cca pred mesiacom….
Tu je foto iphonu: http://2i.sk/84c594be6d … (pravy dolny roh)
Co s tym ?
9. októbra 2013 o 13:29 #366549Drevoplech
Účastník (Participant)no, ale uz sa tu nejedna iba o klasicky osuchane rohy ako si uviedol vyssie. Je tam prasknute sklo, co naznacuje, ze telefon bol asi udrety. To znamena mechanicke poskodenie zariadenia. Poskodenie nemusi suvisiet s prejavovanou zavadou, ale zaruka automaticky pada. Take su zial pravidla.
9. októbra 2013 o 14:14 #366553Jozef Antala
Účastník (Participant)Sorry to je kolegov fon…
Zeby to 7 mesiacov v pohode fungovalo a zrazu nic ???
Teraz ked sa mi pokazi napr. ovladanie hlasitosti tak koli tamtej prasklinke mi neuznaju rekl. ??9. októbra 2013 o 14:39 #366555Horvath
Účastník (Participant)Vzdy som myslel, ze ludia, co rozbijaju svoje telefony (s umyslom alebo bez neho) a potom sa ich snazia reklamovat, su proste iba vymysel servisakov.
Ale tu to vidim v reale, proste clovek rozbije svoj telefon a potom to chce este drzo reklamovat, aby mu dali novy kus.
Jozef – myslis, ze si v prave? Ak ano, daj si spravit odborny posudok. Vsetci ale vieme, ako by vyzeral.
29. októbra 2013 o 23:11 #368643poper
Účastník (Participant)pod tou prasklinou sa nachadza akurat tak reprak, konektor k nemu, mikrofonu a lightningu
http://goo.gl/sVZyUB21. novembra 2013 o 22:52 #371021jarednomak
Účastník (Participant)Caute,
Moja skusenost s PPI, reklamacia iPhone 5 v Orange.
chcel by som vas vsetkych informovat o „novej iOS feature“. V sobotu 16.11.2013 som reklamoval iPhone 5 zakupeny vo februari v Orange na pausal. Doteraz som si to nevsimol, ale pri bielom pozadi je na iPhone po celom obvode zelenkasty pasik (obrazky prilozene). Orange iPhone zobral na reklamaciu a dnes 21.11.2013 mi prisla sprava, ze iPhone je dostupny na predajni, bol som sa teda pozriet ci ho vyreklamovali a vymenili, ale podla PPI servisu, citujem „Popisovana zavada, nie je zavadou a neovplyvnuje funkcnost MT. Jemny zeleny ramik je SUCASTOU aktualizacie softwarovej verzie (IOS 7). Popisovany problem nie je vada ale vlastnost MT, ktora neovplyvnuje ziadne ine vlastnosti“
Vyplyva mi z toho, ze vsetci, ktorí tento „zeleny ramik“ ako ho popisali odbornici v PPI, nemate prichadzate o novu iOS 7 Feature :-DCo vy na to? Vie mi niekto poradit co dalej?
http://postimg.org/image/7t2r2qz4j/
http://postimg.org/image/a8zz2urtf/25. novembra 2013 o 12:57 #371316Misiaccik
Účastník (Participant)Nečítal som celí topik…. Ale ten istý problém malé škrabance po bokoch co nie je u 5ky vôbec zložité spraviť. Problém so signálom .. V pri mi bola zamietnutna reklamácia že dane škrabance majú Zrovná vplyv na to a Zrovná bol poškodený procesor ktorý to má na starosti… Po vyziadani odborného posudku mi bolo poslanych asi cca 7 fotografii môjho telefónu ale ani jedna kde by mali telefón co i len rozobrany. Nezávisle od toho na moje náklady som poslal telefón na záručnú opravu mimo územia Sr kde mi telefón bez problémov vymenili. Dal som to na soi. Kde mi po pól roku odpísali že reklamačny zákon dodržali a že ak mám pocit že mi neodborne zamietly záručnú opravu tak to mám dát na sud.. Práve podnikam pre to kroky.. Kto má zle skúsenosti s nimi prosím píšte na brezan@me.com dakujem
25. novembra 2013 o 13:50 #371320H1tM4nCoRp
Účastník (Participant)čafte, mam aktualne v servise ip5 cez telekom – chcem sa opytat ci neviete ci sa da niekde zistit stav tej reklamacie, alebo priebeh alebo nejake info, či to uz vobec prislo do servisu a ci to uz niekto mal v rukach? Celkom by ma to zaujimalo, netusim kde hladat a kde volat alebo čo. Dík.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.