porucha s HDD

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware porucha s HDD

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Autor
    Príspevky
  • #105050
    dojcak.m123
    Účastník (Participant)

    Zdravím Vás,
    včera mi vznikol problém s HDD tak ho popíšem. Pri otvaráraní fotiek mi naskočilo dúhové koliesko, ktoré stále načítavalo dookola, tak som ho reštartoval. Odvtedy nejde Mac zapnúť. Skúšal som aj reset pomocou command-alt-p-r ale nič sa nestalo. Keď ho zapnem tak chvíľu tam nie je nič potom vyskočí obrázok zložky v strede s otáznikom. Čítal som aj na iných stránkach a zrejme pôjde o odpísanie HDD. Preto by som sa chcel poradiť či to najprv reklamovať alebo rovno kúpiť nový, pričom v poslednom čase mi často vyskakovalo dúhové koliesko, no po vymazaní nepotrebných zložiek a súborov išiel Mac plynulejšie a koliesko sa už tak často nezobrazovalo.
    Ďakujem za rady.

    #404805
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Aky je to mac… Model, rocnik? Moze byt vadny kabel medzi doskou a hdd. Ak je to v zaruke, tak neviem nad cim vobec premyslas.

    #404806
    dojcak.m123
    Účastník (Participant)

    Je to 2012 macbook pro 13 palcov. Ved jasné, reklamácia mňa napadla hneď, len hovorím, že to dúhové koliesko sa objavovalo dosť často. Dal by som to reklamovať, prípadne dokúpil SSD.

    #404808
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Retina? Alebo klasika? Neviem presne odkedy sa predávali 13P retiny :-D

    #404809
    dojcak.m123
    Účastník (Participant)

    Klasika. Je to posledný model pred retinou.

    #404810
    Lukáš Raynor Majer
    Účastník (Participant)

    Keď sa po záruke pokazí disk na retine, ako sa to rieši?

    #404811
    dojcak.m123
    Účastník (Participant)

    Tak to netuším vôbec.

    #404812
    Stormtrage
    Účastník (Participant)

    Objednaš si druhy,ine riešenie ma nenapada :D

    #404819
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Ked to mas v zaruke, tak to daj reklamovat a ked nie, tak potrebujes novy HDD kabel… Samotny HDD je na 99% v poriadku.

    #404845
    dojcak.m123
    Účastník (Participant)

    Zistil som, že záručná doba už uplynula, takže by som to cez záruku už neriešil.
    Drevoplech máš stým už nejaké skúsenosti?

    #404846
    Drevoplech
    Účastník (Participant)

    Ano, menil som ten kabel uz trikrat… Preco? Ak si do toho neteufas, alebo nemas moznosti, tak mi napis na pavhal(a)gmail.com Mozem sa ti na to pozriet.

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.