Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.
- Toto téma obsahuje 120 odpovedí, 23 hlasov, a bola naposledny upravená pred 10 years, 3 months od
Verdunkel.
-
AutorPríspevky
-
24. októbra 2014 o 11:21 #393915
qwerty1
Účastník (Participant)reklamoval niekto rovnaku zavadu a dostal swap? pomohol by mi reklamacny protokol :)
24. októbra 2014 o 11:38 #393916Jakub Dandul
Účastník (Participant)Ja keby som chcel reklamovať túto závadu, tak ju tam dám ako vedľajšiu. Určite by som tam niečo dopisal, aj keby som si to mal vymyslieť.
24. októbra 2014 o 12:47 #393921sairik
Účastník (Participant)skusal to niekto v poslednej dobe cez telekom a vsp data ?
24. októbra 2014 o 14:58 #393939qwerty1
Účastník (Participant)@sairik: ja. v stredu mi prisiel nazad telefon a neuznane. podal som reklamaciu.
24. októbra 2014 o 16:49 #393944sairik
Účastník (Participant)dal si reklamaciu na reklamaciu ? ci len klasicky este raz ? ci ako sa to riesi :) ja odnesiem dnes :)
volal som do vsp a chlapik mi na telefone povedal, ze sa to vyreklamuje, neni problem … tak nechapem24. októbra 2014 o 17:02 #393945iFiko
Účastník (Participant).
24. októbra 2014 o 17:03 #393946qwerty1
Účastník (Participant)neviem ako sa to ma riesit ale „pani“ na pobocke mi povedala ze mozem napisat reklamaciu tak som napisal reklamaciu k zamietnutej reklamacii… volal som do vsp a tam mi povedali ze sa so mnou nemozu bavit ze take maju nariadenie od telekomu a ja mam riesit vsetko len s nimi. ked ti to vyreklamuju mozes sem potom pls hodit reklamacny protokol?
25. októbra 2014 o 20:58 #394071sairik
Účastník (Participant)jasne dam vediet ako som dopadol :) ale donutil som pracovnika na pobocke napisat presne to co som chcel, spomenul som aj zahranicne fora s tymto problemom.
narazil som aj na takeho pracovnika, ktory vedel o probleme, hned vedel ze ide o 5tku a vravi mi ze stym neni problem pri reklamacii, tak nechapem preco ti to neuznali.25. októbra 2014 o 23:50 #394087qwerty1
Účastník (Participant)skusaju… vela ludi si to necha. takto sa s nimi ale budem natahovat minimalne do vianoc :/ volal som aj do CCC a tam mi tiez povedali ze to normalne uznavaju ako zavadu a riesia swap ale to mi je na dve veci ze mi to niekto povedal do telefonu :)
26. októbra 2014 o 13:12 #394113sairik
Účastník (Participant)A co skusit oficialny apple support ? A poslat vyjadrenie z telekomu ?
Niekto tu pisal raz ze komunikoval priamo s cookom, tak nech napise email :-D31. októbra 2014 o 12:43 #394588qwerty1
Účastník (Participant)sairik: nejaky update?
31. októbra 2014 o 12:55 #394590sairik
Účastník (Participant)Volal som do servisu, tak mi teta povedala ze zavada sa prejavila, a cakaju na nahradny diel .
tak hadam bude swap :)
Pribaloval som k reklamacnemu aj tu fotku co je na zaciatku vlakna, tak ak budes davat tiez tak sprav novu aby nebola rovnaka :) ja som nemal cim odfotit :-D
v piatok by som ho podla vsetkeho mal mat31. októbra 2014 o 12:57 #394591qwerty1
Účastník (Participant)mne tiez zo servisu napisali ze zavada sa prejavila a caka sa na nahradny diel. ja uz som sa vytesoval ze swap a na predajni prekvapko… reklamacia bola vybavena vymenou power tlacidla :D a hento druhe neni zavada… potom sem hod reklamacny protokol prosim ta.
31. októbra 2014 o 13:02 #394593sairik
Účastník (Participant)Tak ja som druhu zavadu dal zapadnuty home, nelicoval mi s vrchom tak hadam sa nevyjadrili len k tomu lebo budem strielat :-D
odkedy sa iphony aj realne servisuju ? Ved aj za blby home ci power stale swapovali31. októbra 2014 o 13:19 #394595sairik
Účastník (Participant)A zatial nevies nic o ten reklamacii ze nesuhlasis s vyjadrenim servisu ?
31. októbra 2014 o 13:33 #394599qwerty1
Účastník (Participant)pokial viem tak sa swapuje vsetko okrem replacement programov (power button, baterka).
zatial nic. myslim ze odpoved pride medzi 27. a 30. dnom od podania reklamacie :) a myslim ze to zas zamietnu a budem musiet ako pako riesit sudneho znalca takze minimalne do troch kralov som s iphonom 4 :D
31. októbra 2014 o 14:11 #394606sairik
Účastník (Participant)Power si mal vymeneny v ramci replacement programu ?
31. októbra 2014 o 14:28 #394609qwerty1
Účastník (Participant)power som mal vymeneny na zaklade reklamacie displeja :D power som do zavad nepisal
3. novembra 2014 o 10:47 #394914qwerty1
Účastník (Participant)sairik: ako to vidis? kedy ti asi pride telefon? prisla odpoved z telekomu, samozrejme ze nic… idem riesit sudneho znalca tak aby som mal co najviac podkladov :) dik
3. novembra 2014 o 11:31 #394917JOHNNY KOSCAK
Účastník (Participant)Chalani neuveríte mi ale presne tento problem taktiež ja riešim, ked som minuleho roku od môjho známeho kupil 8mesačný iPhone 5 z T-Mobile tiež som si cca po 2ch dňoch všimol rámček okolo displeya,ale nakolko som telefon potreboval a po preštudovaní rôznych fór som sa dozvedel, že je to výrobná chyba nejaké zle použité lepidlo alebo čo tak som si povedal,že telefon si necham a ked prejdem na 5S tak to pošlem na reklamáciu a nebude s tým problém!
Kupil som si 5S a samozrejme som strú 5 (ešte s iOS7)hodil na Bazoš, nakoľko je vo velmi dobrom stave a dal som aj dobru cenu, tak som mal dá sa povedať ihned kupcu, predal som mu telefon, samozrjeme o 3 hodiny telefonát, že iphone 5 ma žltý rámček, samozrejme som mu povedal ano o chybe viem, že som nato zabudol, nakolko som to prehliadal a vobec som sa nad tým nezamyšľal, vrátil som mu peniaze, zohnal si potrebné dokumenty a šup na reklamáciu …
takže 1. reklámcia telefon som poslal na reklamáciu 14.10.2014 popis závady som udal : PO ZAPNUTÍ JE VIDIET NA OKRAJOCH LCD ZLTÝ RÁMCEK,AKOBY ROZLIATE LEPIDLO (predpokladal som, že ked toto udávali vo fórach tak samozrejme mi to uznaju a značne to asi bola chyba udať…)
22.10.2014 po týždni radosť z SMS,že si mám prisť do T-mobile po telefon, prídem tam a nemilá sprava,: ZÁRUČNE PODMIENKY SPLNENÉ, OPISOVANÁ ZÁVADA SA VŠAK NEPREJAVILA (som myslel , že ma asi tam „jeb*e“!)
TEST FUNKČNOSTI CELEHO DOTYKOVÉHO SKLÝČKA BEZ ZÁVAD, NEBOL POTREBNÝ SERVISNÝ ZÁSAH!… Pritom som to išiel prekonzultovať so 4roma zamestancami T-Mobile (ktorý čítou náhodou všetci mali iphone 5) a ani jeden z nich túto závadu nemali, tak sa tiež čudovali,že neuznali tuto reklamáciu, paradoxne,že ešte sa s takým niečim ani nestretli. Samozrejme Zamietnutá reklamacia!
podpisal som preberací protokol a znovu som mu to predložil na reklamaciu, inak zformulovaný opis chyby a ešte s jednou menšou závadou, popis chyby: PRI POHLADE NA MOBILNY TELEFON VO VODOROVNEJ CASTI A TUKNUTI PALCOM NA DISPLEJ SA POHYBUJE VRCHNE SKLO DISPLEJA VOCI KONSTRUKCII TELEFONU PO CELEJ DLZKE. POHLAD PRAVA STRANA TAM KDE SA DAVA SIM KARTA. DISPLEJ PO STRANACH ZOBRAZUJE NA ZLTO A NIE NA BIELO.predpokladaný dátum opravy je 22.11.2014 takže v tomto momente vobec neviem ako dopadne moja reklamacia, každopádne takýto prístup z Reklamacie ma značne prekvapil a sklamal, nakolko verím tomu, ak by sa tento dostal k normalnemu servisu apple nie druhotriednemu, isto by to už bolo vymene!
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.