Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.

Domov Diskusné Fóra Ostatné Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 61 až 80 (z celkového počtu 121 )
  • Autor
    Príspevky
  • #393915
    qwerty1
    Účastník

    reklamoval niekto rovnaku zavadu a dostal swap? pomohol by mi reklamacny protokol :)

    #393916
    Jakub Dandul
    Účastník

    Ja keby som chcel reklamovať túto závadu, tak ju tam dám ako vedľajšiu. Určite by som tam niečo dopisal, aj keby som si to mal vymyslieť.

    #393921
    sairik
    Účastník

    skusal to niekto v poslednej dobe cez telekom a vsp data ?

    #393939
    qwerty1
    Účastník

    @sairik: ja. v stredu mi prisiel nazad telefon a neuznane. podal som reklamaciu.

    #393944
    sairik
    Účastník

    dal si reklamaciu na reklamaciu ? ci len klasicky este raz ? ci ako sa to riesi :) ja odnesiem dnes :)
    volal som do vsp a chlapik mi na telefone povedal, ze sa to vyreklamuje, neni problem … tak nechapem

    #393945
    iFiko
    Účastník

    .

    #393946
    qwerty1
    Účastník

    neviem ako sa to ma riesit ale „pani“ na pobocke mi povedala ze mozem napisat reklamaciu tak som napisal reklamaciu k zamietnutej reklamacii… volal som do vsp a tam mi povedali ze sa so mnou nemozu bavit ze take maju nariadenie od telekomu a ja mam riesit vsetko len s nimi. ked ti to vyreklamuju mozes sem potom pls hodit reklamacny protokol?

    #394071
    sairik
    Účastník

    jasne dam vediet ako som dopadol :) ale donutil som pracovnika na pobocke napisat presne to co som chcel, spomenul som aj zahranicne fora s tymto problemom.
    narazil som aj na takeho pracovnika, ktory vedel o probleme, hned vedel ze ide o 5tku a vravi mi ze stym neni problem pri reklamacii, tak nechapem preco ti to neuznali.

    #394087
    qwerty1
    Účastník

    skusaju… vela ludi si to necha. takto sa s nimi ale budem natahovat minimalne do vianoc :/ volal som aj do CCC a tam mi tiez povedali ze to normalne uznavaju ako zavadu a riesia swap ale to mi je na dve veci ze mi to niekto povedal do telefonu :)

    #394113
    sairik
    Účastník

    A co skusit oficialny apple support ? A poslat vyjadrenie z telekomu ?
    Niekto tu pisal raz ze komunikoval priamo s cookom, tak nech napise email :-D

    #394588
    qwerty1
    Účastník

    sairik: nejaky update?

    #394590
    sairik
    Účastník

    Volal som do servisu, tak mi teta povedala ze zavada sa prejavila, a cakaju na nahradny diel .
    tak hadam bude swap :)
    Pribaloval som k reklamacnemu aj tu fotku co je na zaciatku vlakna, tak ak budes davat tiez tak sprav novu aby nebola rovnaka :) ja som nemal cim odfotit :-D
    v piatok by som ho podla vsetkeho mal mat

    #394591
    qwerty1
    Účastník

    mne tiez zo servisu napisali ze zavada sa prejavila a caka sa na nahradny diel. ja uz som sa vytesoval ze swap a na predajni prekvapko… reklamacia bola vybavena vymenou power tlacidla :D a hento druhe neni zavada… potom sem hod reklamacny protokol prosim ta.

    #394593
    sairik
    Účastník

    Tak ja som druhu zavadu dal zapadnuty home, nelicoval mi s vrchom tak hadam sa nevyjadrili len k tomu lebo budem strielat :-D
    odkedy sa iphony aj realne servisuju ? Ved aj za blby home ci power stale swapovali

    #394595
    sairik
    Účastník

    A zatial nevies nic o ten reklamacii ze nesuhlasis s vyjadrenim servisu ?

    #394599
    qwerty1
    Účastník

    pokial viem tak sa swapuje vsetko okrem replacement programov (power button, baterka).

    zatial nic. myslim ze odpoved pride medzi 27. a 30. dnom od podania reklamacie :) a myslim ze to zas zamietnu a budem musiet ako pako riesit sudneho znalca takze minimalne do troch kralov som s iphonom 4 :D

    #394606
    sairik
    Účastník

    Power si mal vymeneny v ramci replacement programu ?

    #394609
    qwerty1
    Účastník

    power som mal vymeneny na zaklade reklamacie displeja :D power som do zavad nepisal

    #394914
    qwerty1
    Účastník

    sairik: ako to vidis? kedy ti asi pride telefon? prisla odpoved z telekomu, samozrejme ze nic… idem riesit sudneho znalca tak aby som mal co najviac podkladov :) dik

    #394917
    JOHNNY KOSCAK
    Účastník

    Chalani neuveríte mi ale presne tento problem taktiež ja riešim, ked som minuleho roku od môjho známeho kupil 8mesačný iPhone 5 z T-Mobile tiež som si cca po 2ch dňoch všimol rámček okolo displeya,ale nakolko som telefon potreboval a po preštudovaní rôznych fór som sa dozvedel, že je to výrobná chyba nejaké zle použité lepidlo alebo čo tak som si povedal,že telefon si necham a ked prejdem na 5S tak to pošlem na reklamáciu a nebude s tým problém!

    Kupil som si 5S a samozrejme som strú 5 (ešte s iOS7)hodil na Bazoš, nakoľko je vo velmi dobrom stave a dal som aj dobru cenu, tak som mal dá sa povedať ihned kupcu, predal som mu telefon, samozrjeme o 3 hodiny telefonát, že iphone 5 ma žltý rámček, samozrejme som mu povedal ano o chybe viem, že som nato zabudol, nakolko som to prehliadal a vobec som sa nad tým nezamyšľal, vrátil som mu peniaze, zohnal si potrebné dokumenty a šup na reklamáciu …

    takže 1. reklámcia telefon som poslal na reklamáciu 14.10.2014 popis závady som udal : PO ZAPNUTÍ JE VIDIET NA OKRAJOCH LCD ZLTÝ RÁMCEK,AKOBY ROZLIATE LEPIDLO (predpokladal som, že ked toto udávali vo fórach tak samozrejme mi to uznaju a značne to asi bola chyba udať…)
    22.10.2014 po týždni radosť z SMS,že si mám prisť do T-mobile po telefon, prídem tam a nemilá sprava,: ZÁRUČNE PODMIENKY SPLNENÉ, OPISOVANÁ ZÁVADA SA VŠAK NEPREJAVILA (som myslel , že ma asi tam „jeb*e“!)
    TEST FUNKČNOSTI CELEHO DOTYKOVÉHO SKLÝČKA BEZ ZÁVAD, NEBOL POTREBNÝ SERVISNÝ ZÁSAH!… Pritom som to išiel prekonzultovať so 4roma zamestancami T-Mobile (ktorý čítou náhodou všetci mali iphone 5) a ani jeden z nich túto závadu nemali, tak sa tiež čudovali,že neuznali tuto reklamáciu, paradoxne,že ešte sa s takým niečim ani nestretli. Samozrejme Zamietnutá reklamacia!
    podpisal som preberací protokol a znovu som mu to predložil na reklamaciu, inak zformulovaný opis chyby a ešte s jednou menšou závadou, popis chyby: PRI POHLADE NA MOBILNY TELEFON VO VODOROVNEJ CASTI A TUKNUTI PALCOM NA DISPLEJ SA POHYBUJE VRCHNE SKLO DISPLEJA VOCI KONSTRUKCII TELEFONU PO CELEJ DLZKE. POHLAD PRAVA STRANA TAM KDE SA DAVA SIM KARTA. DISPLEJ PO STRANACH ZOBRAZUJE NA ZLTO A NIE NA BIELO.

    predpokladaný dátum opravy je 22.11.2014 takže v tomto momente vobec neviem ako dopadne moja reklamacia, každopádne takýto prístup z Reklamacie ma značne prekvapil a sklamal, nakolko verím tomu, ak by sa tento dostal k normalnemu servisu apple nie druhotriednemu, isto by to už bolo vymene!

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 61 až 80 (z celkového počtu 121 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.