pythoon007: kazdemu je jasne, ze urobil chybu, ved to aj povedal aby sa kazdy radsej poucil…
Ale seriozny obchodnik by nemal chybu zakaznika ZNEUZIVAT!!! Tam vidis, nakolko je obchodnik seriozny…
1, kupis ojazdeny stroj (predavajuci ti dokonca ruci 2 rokmi zaruky)
2, vsimnes si zavady a nenahlasis ich (ved stal “iba” 35.ooo)
3, potom ho so zavadami predas dalej (cim preberas ako predajca zaruku na seba)
4, comp je rok nezapnuty (…..?!!!) bohvieako a kde bol uskladneny
5, po roku sa ide ina zavada ako bola pred rokom (!) riesit u predajcu
6, nahnevany na seba potom uboho kricis do prazdna na zlych ujov a tety
tym ktori nepoznaju iStyle,
mozem potvrdit, ze je to korektna firma
ziadni posuvaci krabic s logom jablka
no ja som tam kupil iPodTouch este 1st gen, hned ten den ako prisiel na predajnu o 8:58 rano :D
ale mozem tiez povedat, ze ked som sa informoval na MacBook, tak sa mi chlapik venoval ale iba dokial neprisiel degesko v kozenej bunde co vyzeral ze ma plne vacky penazi, a pritom (pockal som si) nekupil ani prd, a len sa hral s iMac-om asi pol hodku a odisiel,,,
dalej ked som rozpraval s uz spominanim brckavym dlhovlasim chlapikom tak som mal z neho neustale pocit ze si omne hovoi nieco v duchu: “boze nech uz odijde, take kraviny sa ma pyta,,,” a dalej mam z neho asi taky pocit ze si pripada ako kral apple dzungle a vsetkych switcherov poklada za podradny hmyz ktory sa chce prizivit na apple vyrobkoch a jeho nikdo nedoceni ze “vsak on to vedel a pouzival” este davno pred booomom apple,,, viete co chcem povedat?…
prosto arogantny, aj ked nie priamo ale vidno na nom ze je podrazdeny ked tam vojde switcher,, tod moj nazor,,,
a aj ked sa tvaria milo, tak mi vacsina z nich pripada falosna,, teda okrem takeho mladeho chalosa, neviem ci tam este robi, nosi okuliare,,, ten je uplne pohodovy a venuje sa vam, este asi neprepadol peniazom a mindrakom a robi to s radostou tak ako to ma byt….
na zaciatok:
do diskusii na tomto fore sa nikdy nezapajame, pretoze tento priestor povazujeme za vylucne teritorium uzivatelov, sympatizantov … ci oponentov sveta Apple
avsak:
po uverejneni prispevku p. Tibora Farkaša sme sa rozhodli zareagovat. Utok na team iStyle, ako aj snaha zbavit sa akejkolvek zodpovednosti a dokonca aj ucasti na opisovanom “probleme” nam neda inak …
reklamovany MB Pro – predmetom reklamacie bolo:
PowerAdapter 85W, pretoze nesvieti kontrolka nabijania … nabijacka bola oblepena priesvitnou lepiacou paskou, ale nabijala. Je teda evidentne, ze p. Farkas alebo uz dalsi majitel riesil problem nabijacky “po domacky” a nie cestou reklamacie.
HDD … servisny technik hned po prevzati MB Pro harddisk vymontoval a jednoznacne potvrdil, ze je poskodeny
riesenie:
este v pondelok, kedy “posledny” z majitelov priniesol MB Pro do nasej predajne, boli vsetky reklamovane komponenty zaslane na naklady iStyle do autorizovaneho servisu, s cim bol p. Farkas oboznameny. V lehote do 30 dni zakaznik obdrzi: bud nove komponenty alebo zamietavu odpoved s vyjadrenim kompetentneho servisneho technika.
zaverom:
reklamacny proces ako taky nie je prijemnou zalezitostou, ci uz pre zakaznika, ale aj pre obchodnika … vsetci chceme mat pocit dobrej kupy a spokojnosti s vybranym tovarom a na druhej strane kazdy obchodnik chce mat svojich zakaznikov spokojnych … s nespokojnymi zakaznikmi obchod fungovat jednoducho nemoze. To vieme vsetci, ci sme uz na strane jednej alebo druhej. Ale aj reklamacia je neoddelitelnou sucastou vo vztahu predavajuci-kupujuci. Je to proces, ktory ma svoje pravidla. Predavajuci-poskytovatel zaruky ma povinnosti voci kupujucemu, ale aj kupujucemu pri kupovani tovaru v zaruke vznikaju povinnosti, v pripade, ze chce tovar v tomto obdobi reklamovat – menit.
Alexandra Fischerova
Maria Klimcakova
Ing. Milan Vasilko
Tomas Bartko
omg istile je v kosiciach je dobre. chodte do brna tam su lamki pytam sa nieco na powerbook a chlapec na mna cumi a pyta sa ma ze to je co za pc.a inac s istile kosice som velmi spokojni.a za to ze je niekto spekulant a mechanicky nieco poskodi tak za to predajca nemoze,je to vyna toho cloveka ktory sa o ten mcp stara.ked niekto si ho nevazi tak sa nech necuduje ze mu nejde.Ale ked sa dobre starate o neho tak sa vam masina odvdaci zivotnostou napr. moja g4 400mhz do teraz ide.a nic som este na nej neopravoval. prajem prijemni vecer
Ludia moji mne tu ani tak velmi nejde o tu reklamaciu… Ak nam to niekto zreklamuje, aspon ten HDD, tak budem vdacny len a len servisu v BA.
Mne ide hlavne o ten pristup k zakaznikovi.
Som presvedceny, ze slovensky zakaznik su uz konecne zasluzi nejaku tu uctu a nie namiesto privitania v predajni vetu: “Dovolte aby som vas hned na zaciatku zdzubala!”
alebo ak niekto pride s problemom za technikom, tak namiesto toho, aby pocul slova: “Ak to len bude mozne, tak vam rad pomozem.” pocuje veticku: “a co ja s tym mam???” Zopar ludi okolo mna mi uz potvrdilo, ze ak su na ceste do iStyle, co sa tyka technickej otazky, tak sa len modlia aby pan technik mal dnes dobru naladu…
Prave ti kompetentni ludia by sa trosku mohli zamysliet nad pristupom k zakaznikom, lebo sa lahko moze stat, ze pridu o velmi vela ziskov. Ked uz im vlastne hlavne o to ide…
To je moje posledne vyjadrenie a prispevok k tejto teme.
Chyba nastala na oboch stranach. iStyle KE mal k predavanemu pouzitemu zariadeniu pridat dodatok ku kupno-predajnej zmluve o nedostatkoch, ktore boli zapricinene pouzivanim a vyhnut sa tak neskorsim moznym reklamaciam.( toto drviva vatsina predajcov nerobi, co je len na ich skodu, z vlastnej skusenosti to vsak mozem len odporucit a aby som nehadzal vsetko na predajcov aj zakaznik ma pravo vyziadat doplnenie nedostatkov…)
typko: mal si ist na druhy den spat a nedostatky poriesit.
Kapitola sama o sebe je pristup predajcu ku zakaznikovi a opacne. Z vlastnej niekolkorocnej praxe mozem povedat, ze ja osobne som sa snazil pri reklamacii zakaznikovi co najviac ist v ustrety a zabezpecit co najrychlejsi servis( co nie je vzdy mozne…) samozrejme s prijemnym vystupovanim. Ale stretol som sa tolkymi pripadmi kedy zakaznik sa snazil zahrat divadielko, ze to on neurobil a on to neoblial a podobne….. A preto sa niekedy ani necudujem predajcom…..
musim potvrdit, ze ten chlapik v okuliaroch co “dezertoval” na druhu stranu do Datacomu bol ozaj fajn a nemal som problem sa ho opytat dakedy asi fakt dost primitivne otazky. Skoda ho :-)) Ale aj ten mlady chalan co tam teraz posobi je vcelku ok. Zatial nemam s iStyle KE negativne skusenosti.
Mimo toho iStyle Nikdy viac sa budem tejtto zasady drzat STRETOL SOM SA Presne s rovnakym pristupom AKO spomina dotycny.. Jednat ako tak vie len pani Fisherova ostatni su jak ovce ktore kukaju na cele s baranom. V tej predajni sa klame , a rozosielaju sa klamstva … ale nebudem specifikovat.
zvlastne ze vo vsetkych apploch na sk(skoro vsetkych) si predavaci myslia ze kupujuci vi evzdy velke hovno o tom co chce a mysli ze moze ludom natarat hocijaku sprostost len aby nieco kupil…neraz som ich odhalila v iStyle KE som nebola ale podla toho jak pekne je tu o nich pisane tak tam v zivote nepojdem…mozem sa opytat ako vznikla ta fotografia?
Ta fotografia vznikla http://www.google.sk -> a meno dotycneho -> obrazky -> cmd l -> cmd c -> cmd v
Teda inak povedane ze som to nasiel. Ale ano odporucam ti tam nechodit. Uz nepeknym ockom na mna pozeraju ani hubu zo slusnosti si otvorit si nevedia … Ale to len svedci o comsi.
Este len pride na psa mraz. Ja im tolerovat nic nebudem.
Vidim že máš skúsenosti tiež .. On asi nemal byť predajca aj ke’d už robí s Macmi hodne dlhú dobu ešte keď sa piesok lial a voda sypala a motoroly s redukovanou instrukcnou sadou boli obshahnute v apple pocitacoch.
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 19 príspevkov - 21 až 39 (z celkového počtu 39 )