je zaujimave, ze podobne problemy zrazu hlasia aj ludia s iPhone 4 (nie S) a predtym s tym problem nebol. Bud update 5.0.1 a cosi s baseband, alebo microSIM karty…
Ja som mal tiez problem s odomykanim microSIM karty(Telekom), keď som skusal skusobnu na predajni, tiez ten problem pretrvaval, ale v inych predanych ip4S to slo v pohode, viem len o jedom zakaznikovi, ktory mal v tom case problem ako ja. Ked som orezal klasicku SIM, tak sa stalo len obcas, ze ju neodomklo, popripade, ze sa nedala vyp/zap ochrana PIN kodom. Bolat a prijimat hovory vsak s orezanou slo v pohode. S original micro SiM to zlyhavalo. Tak som ho dal na reklamaciu. Este spomeniem, ze ta microSIM v inych mobiloch slapala ako ma. Vidim to skor na chbnu seriu ip4s. Mozno aj v kombinacii s ios5. Lebo nie kazdy ma ten problem. Mam ip4s 16gb white a som z PO.
Mozno by bolo dobre napisat nejaky zrozumitelny text po anglicky a hodit ho sem.
Inac ja som uz spamoval kade tade.
pisal som aj na http://www.dsl.sk a aj na http://www.zive.sk o pristupe operatorov a probleme s Iphone 4s.
Treba to preflaknut aj ked bohuzial to nespravi dobre meno APPLU a jeho segmetu, ale aspon si daju druhy raz vacsi pozor na to co vypustia do obehu. “DUFAM”
OT : Zacalo to zabugovanym Lionom s maniermi Visty, pokracujuc iphonom 4S s mizernou vydrzou baterie z ktoreho sa neda volat a bohvie cim nas este prekvapia. Ferove voci nespokojnym zakaznikom iphonu 4S by bolo keby Apple docasne zacal podpisovat IOS 5.0 koli downgrade. Ale aj z tejto strany je velka ingnorancia. Pomaly ale iste to ide dole.
No ked to takto pises je dost mozne, ze sa dostane na uroven NOKIE, a podobnej hovadiny, pripadne LG co bude najhorsie :D. Ako fakt za jeden a pol roka jeden telefon, a aj to zbugnuty, uf no nabuduce dobre popremyslam, ci pojdem do IP5 :-)
Na Apple diskusiach je zopar rad – vraj treba vymenit mikro SIM za 128KB mikro SIM. Mne sa to sice vobec nezda, ale vie niekto ci tie mikro SIM co dava TMobile su alebo nie su 128KB ? Viem to nejako zistit ?
Ešte dobre, že som našiel túto tému, lebo v opačnom prípade by som už aj ja bol “šťastným” majitelom iP4S. Toto ja nedokážem pochopiť, aká výstupná kontrola je v tom Apple. Dať do predaja v podstate nefunkčný telefón je teda odvaha. Lebo to nieje len problém SVK a CZ, ale celého sveta. Čo je ešte zarážajúcejšie je, že keď boli problémy so signálom s iP4, tak bolo z toho celosvetové fiasko. Teraz prišli s novými dvomi anténami, ktoré sa budú medzi sebou switchovať, tiež strašný boom, všade hlásili, že zabudnite na problémy, ktoré mal so signálom iP4 v S je úplne nová technológia, nové antény atď. a čo z toho? Nič! Pre zmenu iP4S už nefunguje vôbec! Už keby na S nefungovalo totálne nič, ale tá anténa mala byť vamakaná, po blámáži so 4. Je mi lúto tých, ktorí dali nemalé peniaze za nefunkčný telefón a majú s tým len zbytočné problémy teraz. Snáď je to len SW problém a Apple ho čím skôr vyrieši a budeme sa všetci tešiť z iP4S.
2 Jozef Remen – tento problem bol u iPhonu snad od zaciatku… Pamatam si ako bolo treba vypinat push notifikacie a pod. Ale tiez mam dojem, ze to robilo najme u TM a bol to problem (vtedy, neviem ako teraz) nemoznosti sucasneho telefonovania a prenasania dat na ne 3G sieti. Bola to jedna z prvych veci co som skusal u mojho iPhonu 4, ale minimalne Orange to mal/ma nejako poriesene, a pri prichadzajucom hovore prerusi data automaticky a mobil signalizuje prichadzajuci hovor.
kopirujem sem od pouzivatela Olivera z fora appleforum.sk jeho prispevok:
”
Tak, požiadal som Jakuba Košického, aby požiadal o stanoviská všetkých 3 operátorov. Zatiaľ sa ozval T-mobile a O2
Správa, ktorú Jakub odoslal:
Pôvodne odoslal Jakub Košický
Dobrý deň,
Chcel by som sa informovať ohľadne problémoch s telefónom iPhone 4S.
Veľa ľudí sa sťažuje na problémy pri dovolaní, resp zlý signál, padanie hovorov
a ďalšie nepríjemnosti vo Vašej sieti.
Vedeli by ste mi prosím povedať, kde je problém, či je problém na Vašej strane
ako operátora, alebo na strane výrobcu telefónov Apple ?
Informáciu by som chcel sprostredkovať na diskusné fórum o apple http://www.appleforum.sk,
ktoré sa zaoberá aj iPhonov aj konkrétne týmto problémom.
Ďakujem
—
S pozdravom Jakub Košický
APPLEFORUM.sk – Diskusné fórum o Apple
Odpovede:
Pôvodne odoslal Telefónica Slovakia, s.r.o.
Dobry den, prajem.
Vami popisane problemy sme zatial nezaznamenali. Viete mi prosim povedat v akych lokalitach dochadza k tazkostiam? Az potom Vam budem vediet poslat stanovisko, radi by sme to este takto preverili.
Vdaka a pekny vecer,
Martina Jamrichova
Martina Jamrichová| Telefónica Slovakia, s.r.o.
Spokesperson
m +421 949 020 903
Pôvodne odoslal Orange Slovensko, a.s.
Vazeny pan Kosicky,
Kazde zariadenie je pred zaradenim do nasej ponuke dokladne otestovane. Ziadne problemy s telefonom iPhone 4S v nasej sieti neregistrujeme. Ani zo strany nasich zakaznikov neevidujeme staznosti na problemy, ktore opisujete.
S pozdravom,
Peter Toth
Corporate Affairs Manager
Orange Slovensko, a.s.
Takže taká je asi situácia : (
”
to je parada, co? takze vy sa chodite vyplakavat len sem, co? :)
nikto z vas nevola na linky operatora a nechodi do predajne reklamovat, co? :D