iMac problém s prihlásením po upgrade macOS. Nonstop točiace sa koliesko

Domov Diskusné Fóra Pomoc: software iMac problém s prihlásením po upgrade macOS. Nonstop točiace sa koliesko

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Autor
    Príspevky
  • #543711
    sjm-
    Účastník (Participant)

    Ahojte,

    mal som problémy s iMacom (2016), v skratke, finder stále padal z ničoho nič, po kliknutí na stiahnutie čohokoľvek v Safari padlo Safari, iné browsery nešli spustiť a hneď spadli. Tak som sa rozhodol pre upgrade z Mojave na Catalina.

    Upgrade prebehol, no keď sa mi ukáže login screen, vyberiem usera a zadám pass, iba sa to načítava a nič sa nedeje (čakal som aj 6 hodín).

    Kašlem sa s tým 2. deň a skúšal som asi všetko, čo sa popísalo na fórach.
    Safe mód (rovnaký problém), preinštalovanie cez disk utility v recovery móde, oprava disku v disk utility, reset NVRAM a neúspešne.

    V meste nemáme apple servis a to je posledná možnosť, rád by som to kvôli dátam a všetkým veciam poriešil doma, no už neviem, ako ďalej. Nemal niekto podobnú skúsenosť?

    #543712
    spydy
    Účastník (Participant)

    Ahoj, používam Catalinu na iMac 2017. Ja som zaznamenal problem s inštalaciou Cataliny kvôli fusion drive.

    Neviem aký disk je v 2016, ale keď padali aplikácie v predchádzajúcej verzii macOS, mohlo to byť spôsobené chybnými/poškodenými časťami HDD.

    Pri nastavení užívateľa by som vypol všetky synchronizácie z iCloud, neprenášať žiadne dáta. Takto na dialku je ťažké určiť chybu.

    Skúšal si nahodiť naspet Mojave?

    #543714
    sjm-
    Účastník (Participant)

    Ahoj, zial, kedze sa nedostanem dalej nez na login screen, tak nedokazem vypnut synchronizaciu na tom iMacu. Som schopny maximalne cez terminal v disk utility zadat nejake prikazy.

    O downgradovani na Mojave som uvazoval, ale neviem aktualne ako. Jedina moznost sa zda byt skrz externy disk, ktory by som spravil bootable a skusil nejak nahodit cez disk utility, ale nemam ani externy disk a neviem, ci by toto pomohlo podla diskusii inde.

    #543715
    spydy
    Účastník (Participant)

    Robil si čistu inštalaciu, alebo upgrade?

    #543716
    sjm-
    Účastník (Participant)

    Upgrade z Mojave.

    #543717
    spydy
    Účastník (Participant)

    #543718
    spydy
    Účastník (Participant)

    Tak ma ani velmi neprekvapuje ze sa to nepodarilo, ked uz predchadzajuca verzia vykazovala problemy. Odporucam clean install. Ak je Hardware OK tak je to istota aktualizacie na vyssiu verziu. Mam skusenosti uz zopar rokov.

    K datam sa asi dostanes len cez “target disk mode”.

    Nato budes potrebovat druhy mac
    https://support.apple.com/sk-sk/guide/mac-help/mchlp1443/mac

    #543719
    spydy
    Účastník (Participant)

    Tak ma ani velmi neprekvapuje ze sa to nepodarilo, ked uz predchadzajuca verzia vykazovala problemy. Odporucam clean install. Ak je Hardware OK tak je to istota aktualizacie na vyssiu verziu. Mam skusenosti uz zopar rokov.

    spydy

    #543723
    JohnMcDUCK
    Účastník (Participant)

    @sjm- odkial ste?

Zobrazuje sa 9 príspevkov - 1 až 9 (z celkového počtu 9 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.