Apple MacBook

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Apple MacBook

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 24 )
  • Autor
    Príspevky
  • #56966
    Suno
    Účastník (Participant)

    Zdravim vas,

    mam laptop v oprave uz 21 dni, viem ze zo zakona maju 30 dni na opravu pocitaca. Po uplynuti tejto doby mam narok na novy produkt alebo na vratenie penazi (alebo len cakat)?

    Diki.

    #120857
    EmElEn
    Účastník (Participant)

    Máš právo podať podnet na prešetrenie Slovenskej obchodnej inšpekcii, ktorá môže vyvodiť ďalšie kroky. /Radšej čakaj a požaduj nejakú zľavu na základe dohody./

    #120874
    Suno
    Účastník (Participant)

    Milan, laptop je este v zarucnej lehote, takze by to malo byt zadarmo. Kazdopadne, jedna sa o pomerne jednoduchu opravu (pokazeny HDD) kde staci otvorit notebook, vymenit HDD a zavriet ho.. Dufam ze to bude co najskor, nech sa uz netrapim s Vistou.

    #120877
    EmElEn
    Účastník (Participant)

    Tak veľa šťastia. :)

    #120879
    marek
    Účastník (Participant)

    to mas v akom servise preboha

    #120880
    mato63
    Účastník (Participant)

    Suno – jj,kde ho mas,v pondelok posielam svoj Mac do Maczone, lebo tiez mam pokazeny HDD.

    #120881
    Suno
    Účastník (Participant)

    Mam ho v SWP (Software parner) v poluse.. Ale spokojny nie som, pretoze som tam aj volal a povedali mi ze sa mi ozvu na druhy den ze ako to pokracuje s opravou, a vybodli sa na mna.. A nikdo mi uz viac nezavolal.. To nie je bohvieaka uroven a od Apple produktov a ich predajcov a servisov by som ocakaval vyssiu uroven. Zlepsite sa!

    #120890
    jurosik
    Účastník (Participant)

    ked sa ti neozvu, tak im zavolaj ty, a nezabudaj, ze nie si jediny ich zakaznik, takze nezaskodi sa pripomenut.
    moj MB mali v servise 4 dni a este mi aj vytahovali data. takze spokojnost.

    #120891
    mato63
    Účastník (Participant)

    Jurosik a kolko Ta vysla zaloha dat v Swp?

    #120895
    marek
    Účastník (Participant)

    no som prekvapeny ze tak dlho, aj ked mam pocit ze teraz maju v servise dost prace, ale vymena disku je vec par hodin, teda ak sa necaka na disk

    ale urcite sa treba ozvat a necakat

    #120896
    mrzo
    Účastník (Participant)

    vymena ano ale bohvie aky je reklamacny proces a kde vsade sa ten disk posle… reklamujem sluchadla na iPode – bolo mi povedane ze najskor za tyzden budu – este sa mi neozvali

    #120942
    JakubR
    Účastník (Participant)

    Za SWP:
    Je nam luto, ze ste ostali nespokojni s nasim servisom, ale toto obdobie bolo pre servis naozaj perne. Chceme poskytovat co najlepsie sluzby, takze aj ked mi nechate tu odkaz na ake meno mate vas produkt v servise, obratom (alebo co najskor) vam odpoviem ako prebieha vasa reklamacia. Ak sme slubili, ze vam dame vediet je mozne ze nastala niekde chyba v komunikacii co nas samozrejme velmi mrzi. Ohladom priebehu reklamacie ma nevahajte kontaktovat na adrese revallo@swp.sk

    #120970
    jurosik
    Účastník (Participant)

    mato63: ziadna zaloha

    #120973
    Suno
    Účastník (Participant)

    JakubR, Ja to uznavam, len som sa zamyslal nad tym naco ma spotrebitel pravo ak maju v servise jeho produkt viac ako 30 dni. Este presiel zatial 3 tyzden, takze stale este tyzden mam na cakanie, co ma zvlast netesi, ale co uz narobim.. :-(

    #120978
    marek
    Účastník (Participant)

    trosku na obranu swp, tento tyzdne mi menili disk za vacsi, a tiez som cakal kym som sa dostal na radu :-)
    takze asi maju toho fakt vela

    #120982
    renad
    Účastník (Participant)

    Pridám sa aj ja. Moje posledné reklamácie:
    – router: 16 dní – výmena
    – LCD monitor: 17 dní – ešte nevyriešené
    30 dní je proste lehota, ktorú treba akceptovať.

    #120983
    marek
    Účastník (Participant)

    pozor, ide o to ze ked sa reklamuje nieco, co musia posielat vyrobcovi na reklamaciu, tak tam zalezi fakt od vyrobcu, to si nepomozu a musia cakat aj oni

    #120984
    renad
    Účastník (Participant)

    Iste, súhlasím, ale tých 30 dní nepustí.

    #120987
    Kaliver
    Účastník (Participant)

    Mne odisiel HDD asi po 5 mesiacoch do vecnych lovist, tak som ho dal reklamovat. Problem bol v tom, ze zarucny list akoby sa pod zem zlahol. Ostavala mi uz len moznost kupy noveho. V priebehu 7 dni som mal book spat a ako bonus mi nahodili aj Leoparda.
    Co dodat, Nas zakaznik Nas pan :)

    #120988
    JakubR
    Účastník (Participant)

    Ak vsetko ide dobre, reklamacia vie byt vybavena aj v priebehu 4 dni. Ak sa vsak caka na nahradne diely, diel nieje na sklade a podobne problemy, dlzka reklamacneho procesu sa moze predlzit. Ak sa do toho pripletie aj kopec roboty (cim zanika volny cas na zhananie dielov niekde inde), bohuzial moze byt trvanie dlhsie :(

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 24 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.