mam laptop v oprave uz 21 dni, viem ze zo zakona maju 30 dni na opravu pocitaca. Po uplynuti tejto doby mam narok na novy produkt alebo na vratenie penazi (alebo len cakat)?
Máš právo podať podnet na prešetrenie Slovenskej obchodnej inšpekcii, ktorá môže vyvodiť ďalšie kroky. /Radšej čakaj a požaduj nejakú zľavu na základe dohody./
Milan, laptop je este v zarucnej lehote, takze by to malo byt zadarmo. Kazdopadne, jedna sa o pomerne jednoduchu opravu (pokazeny HDD) kde staci otvorit notebook, vymenit HDD a zavriet ho.. Dufam ze to bude co najskor, nech sa uz netrapim s Vistou.
Mam ho v SWP (Software parner) v poluse.. Ale spokojny nie som, pretoze som tam aj volal a povedali mi ze sa mi ozvu na druhy den ze ako to pokracuje s opravou, a vybodli sa na mna.. A nikdo mi uz viac nezavolal.. To nie je bohvieaka uroven a od Apple produktov a ich predajcov a servisov by som ocakaval vyssiu uroven. Zlepsite sa!
ked sa ti neozvu, tak im zavolaj ty, a nezabudaj, ze nie si jediny ich zakaznik, takze nezaskodi sa pripomenut.
moj MB mali v servise 4 dni a este mi aj vytahovali data. takze spokojnost.
vymena ano ale bohvie aky je reklamacny proces a kde vsade sa ten disk posle… reklamujem sluchadla na iPode – bolo mi povedane ze najskor za tyzden budu – este sa mi neozvali
Za SWP:
Je nam luto, ze ste ostali nespokojni s nasim servisom, ale toto obdobie bolo pre servis naozaj perne. Chceme poskytovat co najlepsie sluzby, takze aj ked mi nechate tu odkaz na ake meno mate vas produkt v servise, obratom (alebo co najskor) vam odpoviem ako prebieha vasa reklamacia. Ak sme slubili, ze vam dame vediet je mozne ze nastala niekde chyba v komunikacii co nas samozrejme velmi mrzi. Ohladom priebehu reklamacie ma nevahajte kontaktovat na adrese revallo@swp.sk
JakubR, Ja to uznavam, len som sa zamyslal nad tym naco ma spotrebitel pravo ak maju v servise jeho produkt viac ako 30 dni. Este presiel zatial 3 tyzden, takze stale este tyzden mam na cakanie, co ma zvlast netesi, ale co uz narobim.. :-(
Pridám sa aj ja. Moje posledné reklamácie:
– router: 16 dní – výmena
– LCD monitor: 17 dní – ešte nevyriešené
30 dní je proste lehota, ktorú treba akceptovať.
pozor, ide o to ze ked sa reklamuje nieco, co musia posielat vyrobcovi na reklamaciu, tak tam zalezi fakt od vyrobcu, to si nepomozu a musia cakat aj oni
Mne odisiel HDD asi po 5 mesiacoch do vecnych lovist, tak som ho dal reklamovat. Problem bol v tom, ze zarucny list akoby sa pod zem zlahol. Ostavala mi uz len moznost kupy noveho. V priebehu 7 dni som mal book spat a ako bonus mi nahodili aj Leoparda.
Co dodat, Nas zakaznik Nas pan :)
Ak vsetko ide dobre, reklamacia vie byt vybavena aj v priebehu 4 dni. Ak sa vsak caka na nahradne diely, diel nieje na sklade a podobne problemy, dlzka reklamacneho procesu sa moze predlzit. Ak sa do toho pripletie aj kopec roboty (cim zanika volny cas na zhananie dielov niekde inde), bohuzial moze byt trvanie dlhsie :(
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 24 )