Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › Apple MacBook
- Toto téma obsahuje 23 odpovedí, 11 hlasov, a bola naposledny upravená pred 17 years, 1 months od
JakubR.
-
AutorPríspevky
-
15. marca 2008 o 22:57 #56966
Suno
Účastník (Participant)Zdravim vas,
mam laptop v oprave uz 21 dni, viem ze zo zakona maju 30 dni na opravu pocitaca. Po uplynuti tejto doby mam narok na novy produkt alebo na vratenie penazi (alebo len cakat)?
Diki.
15. marca 2008 o 23:14 #120857EmElEn
Účastník (Participant)Máš právo podať podnet na prešetrenie Slovenskej obchodnej inšpekcii, ktorá môže vyvodiť ďalšie kroky. /Radšej čakaj a požaduj nejakú zľavu na základe dohody./
16. marca 2008 o 9:48 #120874Suno
Účastník (Participant)Milan, laptop je este v zarucnej lehote, takze by to malo byt zadarmo. Kazdopadne, jedna sa o pomerne jednoduchu opravu (pokazeny HDD) kde staci otvorit notebook, vymenit HDD a zavriet ho.. Dufam ze to bude co najskor, nech sa uz netrapim s Vistou.
16. marca 2008 o 10:19 #120877EmElEn
Účastník (Participant)Tak veľa šťastia. :)
16. marca 2008 o 10:37 #120879marek
Účastník (Participant)to mas v akom servise preboha
16. marca 2008 o 11:14 #120880mato63
Účastník (Participant)Suno – jj,kde ho mas,v pondelok posielam svoj Mac do Maczone, lebo tiez mam pokazeny HDD.
16. marca 2008 o 11:20 #120881Suno
Účastník (Participant)Mam ho v SWP (Software parner) v poluse.. Ale spokojny nie som, pretoze som tam aj volal a povedali mi ze sa mi ozvu na druhy den ze ako to pokracuje s opravou, a vybodli sa na mna.. A nikdo mi uz viac nezavolal.. To nie je bohvieaka uroven a od Apple produktov a ich predajcov a servisov by som ocakaval vyssiu uroven. Zlepsite sa!
16. marca 2008 o 12:34 #120890jurosik
Účastník (Participant)ked sa ti neozvu, tak im zavolaj ty, a nezabudaj, ze nie si jediny ich zakaznik, takze nezaskodi sa pripomenut.
moj MB mali v servise 4 dni a este mi aj vytahovali data. takze spokojnost.16. marca 2008 o 13:00 #120891mato63
Účastník (Participant)Jurosik a kolko Ta vysla zaloha dat v Swp?
16. marca 2008 o 14:49 #120895marek
Účastník (Participant)no som prekvapeny ze tak dlho, aj ked mam pocit ze teraz maju v servise dost prace, ale vymena disku je vec par hodin, teda ak sa necaka na disk
ale urcite sa treba ozvat a necakat
16. marca 2008 o 14:55 #120896mrzo
Účastník (Participant)vymena ano ale bohvie aky je reklamacny proces a kde vsade sa ten disk posle… reklamujem sluchadla na iPode – bolo mi povedane ze najskor za tyzden budu – este sa mi neozvali
16. marca 2008 o 20:09 #120942JakubR
Účastník (Participant)Za SWP:
Je nam luto, ze ste ostali nespokojni s nasim servisom, ale toto obdobie bolo pre servis naozaj perne. Chceme poskytovat co najlepsie sluzby, takze aj ked mi nechate tu odkaz na ake meno mate vas produkt v servise, obratom (alebo co najskor) vam odpoviem ako prebieha vasa reklamacia. Ak sme slubili, ze vam dame vediet je mozne ze nastala niekde chyba v komunikacii co nas samozrejme velmi mrzi. Ohladom priebehu reklamacie ma nevahajte kontaktovat na adrese revallo@swp.sk16. marca 2008 o 21:40 #120970jurosik
Účastník (Participant)mato63: ziadna zaloha
16. marca 2008 o 21:47 #120973Suno
Účastník (Participant)JakubR, Ja to uznavam, len som sa zamyslal nad tym naco ma spotrebitel pravo ak maju v servise jeho produkt viac ako 30 dni. Este presiel zatial 3 tyzden, takze stale este tyzden mam na cakanie, co ma zvlast netesi, ale co uz narobim.. :-(
16. marca 2008 o 22:27 #120978marek
Účastník (Participant)trosku na obranu swp, tento tyzdne mi menili disk za vacsi, a tiez som cakal kym som sa dostal na radu :-)
takze asi maju toho fakt vela16. marca 2008 o 22:45 #120982renad
Účastník (Participant)Pridám sa aj ja. Moje posledné reklamácie:
– router: 16 dní – výmena
– LCD monitor: 17 dní – ešte nevyriešené
30 dní je proste lehota, ktorú treba akceptovať.16. marca 2008 o 23:04 #120983marek
Účastník (Participant)pozor, ide o to ze ked sa reklamuje nieco, co musia posielat vyrobcovi na reklamaciu, tak tam zalezi fakt od vyrobcu, to si nepomozu a musia cakat aj oni
16. marca 2008 o 23:04 #120984renad
Účastník (Participant)Iste, súhlasím, ale tých 30 dní nepustí.
16. marca 2008 o 23:13 #120987Kaliver
Účastník (Participant)Mne odisiel HDD asi po 5 mesiacoch do vecnych lovist, tak som ho dal reklamovat. Problem bol v tom, ze zarucny list akoby sa pod zem zlahol. Ostavala mi uz len moznost kupy noveho. V priebehu 7 dni som mal book spat a ako bonus mi nahodili aj Leoparda.
Co dodat, Nas zakaznik Nas pan :)16. marca 2008 o 23:19 #120988JakubR
Účastník (Participant)Ak vsetko ide dobre, reklamacia vie byt vybavena aj v priebehu 4 dni. Ak sa vsak caka na nahradne diely, diel nieje na sklade a podobne problemy, dlzka reklamacneho procesu sa moze predlzit. Ak sa do toho pripletie aj kopec roboty (cim zanika volny cas na zhananie dielov niekde inde), bohuzial moze byt trvanie dlhsie :(
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.