Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › PPI servis problém s reklamáciou › Odpoveď na: PPI servis problém s reklamáciou
chcela by som sa spýtať, či ste sa náhodou niekto nestretli s obdobným problémom ako ja. Kupovala som cez eshop iPhone 4S a reklamovala som ho z dôvodu, že mi nefungovalo tlačidlo na vyhľadanie wifi, zamŕzal a padala baterka. Za noc sa kľudne vybilo cez 30% kapacity. Dnes som volala do eshopu, kde som tel kupovala a povedali mi, že mi reklamáciu zamietajú z dôvodu, že bol robený zásah do telefónu, mám vymenený zadný kryt za neoriginálny a vo vnútri je odtlačok prsta, na čo majú fotodokumentáciu. No háčik je v tom, že ja som na tom telefóne nikdy zadný kryt menený nemala! Taký kus aký som od nich kúpila, taký aj je? neviete mi poradiť, či sa dá toto nejak vyriešiť, resp. dopátrať, kde je pravda? Netuším, či to urobil niekto v servise, alebo mi takýto telefón predali… neviem čo si mám myslieť, Podľa výrobného čísla je telefón originál a v poriadku. Ale skrz tento zásah mi akože padla záruka.
V originál servise mi povedali, že tento eshop nie je oficiálny predajca, takže ťažko sa dopátrať pravdy. Ďakujem za akúkoľvek radu!