Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › reklamacia iPhone v retail obchode
- Toto téma obsahuje 11 odpovedí, 5 hlasov, a bola naposledny upravená pred 12 rokmi, 5 mesiacmi od
gunz.
-
AutorPríspevky
-
26. júna 2013 o 20:00 #94825
gunzÚčastníkZdravim,
Mam problem s iPhone 5 a novym iOS 6.1.4. Bateria sa totiz vybije strane rychlo a je to vseobecne znamy problem. Na forach Apple som sa docital ze taketo telefony menia v apple retail obchodoch za telefony s verziou iOS 6.1.2. V juli cestujem do Londyna a chcel by som sa spytat ci je tento telefon (zakupeny v Orange) mozne dat na reklamaciu priamo do Apple retail obchodu, teda prakticky u nich dostat novy telefon s opravenou verziou. Ked si pozriem IMEI checker na apple.com tak telefon je v zaruke v tzv. AppleCare no neviem co to presne znamena.
Vopred diky za odpoved.
27. júna 2013 o 8:38 #358374
bakosmiÚčastníkNajprv musis polozit otazku.
27. júna 2013 o 8:44 #358376
MoRFiÚčastníkVed ju polozil. Ci mu ho vyreklamuju v apple store v UK ked ho kupoval v orange SK.
27. júna 2013 o 13:51 #358401
nickeyÚčastníks vymenou by nemal byt problem, ja som menil svoj 4s 64gb kupovany v Presove za novy kus v apple store v Hamburgu po tom co mi vypovedala wifi antena po update na 6.0, riesili to uplne v pohode a to som nemal ani blocek ani krabicu iba ip vo vrecku. Nie som si isty ale ci tvoj problem prebehne tak lahko nakolko moj bol jasny hned ako sa na to pozreli, myslim, ze budes potrebovat trochu stastia na obchodnika a nezaskodi ked budes trochu viac ukecany…
27. júna 2013 o 20:42 #358422
bakosmiÚčastníkOznamil ze sa chce spytat, v skutocnosti sa vsak nespytal :-))
27. júna 2013 o 21:45 #358425
mageroÚčastníkChce sa spytat nas citatelov. Lepsie citaj text
27. júna 2013 o 21:46 #358426
bakosmiÚčastníkano ale nespytal sa… teda nevidel som otaznik.
27. júna 2013 o 21:57 #358427
nickeyÚčastníktak sa vykasli na otaznik
27. júna 2013 o 22:41 #358429
gunzÚčastníkdiky nickey, no dufam ze to vyjde, aj na apple supporte sa vyjadrili zeby to malo byt ok. btw bakosmi neviem preco riesis banality ale existuje nieco ako nepriama otazka, v anglictine sa pouziva velmi casto „I would like to know…“ ;)
27. júna 2013 o 23:09 #358432
nickeyÚčastníkv pohode, mozno este taka rada, ak sa Ti podari dovolat na apple support linku a daju Ti apple case cislo tak s tymto budes mat tiez o nieco vacsiu sancu. Ak si netrufas na odbornu diskusiu s apple salesmanom v anglictine ked mu budes vysvetlovat co vsetko sa pise na web strankach o tomto probleme tak poziadaj o pomoc niekoho z domacich… cudzinec s accentom sa lahsie odbije
drzim palec
28. júna 2013 o 1:11 #358434
gunzÚčastníkno s apple som komunikoval 2krat, raz cez telefon a raz cez chat, emailom mi prislo to case cislo a slecna na chate mi poradila ze je lepsie sa dopredu objednat na ten ich Genius Bar kedze denne beru len zopar neobjednanych ludi. 10. som spat tak dam vediet co a ako, mozno to pre niekoho bude usefull.
12. júla 2013 o 16:15 #359198
gunzÚčastníkTakze z gb som sa vratil s novym telefonom, v apple som bol 2x. Prvy krat na Regent Street, kde mi typek len preinstaloval ios a dal mi ho naspat no to ma nejak nepotesilo tak na druhy den som sa objednal na Covent Garden a tam sa predajca snazil vyhovarat tym ze musim par dni pockat po Restore co mi urobili na Regente, tak som mu povedal ze vecer mi leti lietadlo a bol by som rad keby to nejak fixol + objadnil som mu aky mame apple servis na svk, predajca prisiel za 5min s novym telefonom a odporucil mi aby som zmenil operatora ked bude problem pretrvavat.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

