Domov › Diskusné Fóra › Nezaradené › Ako kontaktovať apple?
- Toto téma obsahuje 15 odpovedí, 6 hlasov, a bola naposledny upravená pred 12 years, 6 months od
marian1292.
-
AutorPríspevky
-
2. januára 2013 o 16:28 #91272
marian1292
Účastník (Participant)Dobrý deň…
Mal som apple ID heslo a po kúpe Call of duttY 4 sa mi zablokovalo. Je to asi preto, lebo bola cena 9,99€ , alebo ako, a kým sa mi to dosťahovalo( cez noc a aj ráno, není to malá hra) tak tá zľava skončila. 10€ my stiahlo, ale potom mi zablokovalo účet. V banke pritom peniaze mám. Pýtam sa preto: ako kontaktovať apple? Bude normálne fungovať apple support, alebo to je len na 90 dní od kúpy produktu? Mám mesiac iMac, to ho som mohol zavolať aj keď je z traca? Poprípade nejaký mail?
Vopred ďakujem…2. januára 2013 o 16:45 #341798eraserv6
Účastník (Participant)Akoze zablokovalo??? Ak esu priznaky? Ak si raz kupis hru za istu cenu tak v okamihu ako sa spusti stahovanie si za nu uz zaplatil. Ak by aj v priebehu par hodin zmenili cenu, teba sa to uz netyka.
Problem bude asi niekde inde2. januára 2013 o 17:11 #341805marian1292
Účastník (Participant)Píše : nastal problém v predošlej pladbe, fakt neviem, najradšej by som tam zavolal.
2. januára 2013 o 17:14 #341806eraserv6
Účastník (Participant)Skus si najprv zavolat do svojej banky ci ta platba vobec odisla.
2. januára 2013 o 17:38 #341808marian1292
Účastník (Participant)ano, už som to skúšal, odišla, stiahlo z účtu, všetko v poriadku okolo banky
2. januára 2013 o 17:42 #341809eraserv6
Účastník (Participant)Tu si najdi cislo a skus zavolat : http://support.apple.com/kb/HE57?locale=sk_SK&viewlocale=sk_SK#S
2. januára 2013 o 18:19 #341813marian1292
Účastník (Participant)som sim yslel, ale nieje to len na 90 dní od k=upi zariadenia? aj keď mám iMac aasi mesiac, no, skúsim, môžem aj teraz, alebo už nezdvyhnú, viete čo? skúsim…
2. januára 2013 o 18:22 #341814marian1292
Účastník (Participant)len v angličtine, to asi nič pre mňa, možno , keby bol mail…
nevie niekto niečo o tom ?2. januára 2013 o 18:42 #341822peto7532159
Účastník (Participant)https://expresslane.apple.com/Issues.action
tam si klikni na iTunes Store, App Store or Mac App Store, rozbalí sa ti ponuka, zaklikni jednu z možností, daj Continue a tam dole máš mail2. januára 2013 o 18:50 #341823marian1292
Účastník (Participant)Diki, skúsim Google translate+moje znalosti: heldvejky dvojky:-)
Len nesmiem zabudnúť , aby som po slovenský písal rody: teda nie : išla behať, ale : ona išla behǎt. Zatiaľ ďakujem…2. januára 2013 o 18:55 #341824P4r4doX
Účastník (Participant)Off topic : to su neni rody, ale (ne)zamlcany podmet, nedalo mi nerypnut si :D
2. januára 2013 o 19:02 #341825Anonymný
Neaktívny0800 004 640
2. januára 2013 o 22:51 #341858marian1292
Účastník (Participant)2 P4r4doX: prepáč, pomýlil som sa, ale ak ti to pomohlo:-)
2 Radovan: to je anglicky a nerozumeli by mi ani slovo3. januára 2013 o 9:11 #341887marian1292
Účastník (Participant)Zatiaľ si veľmi pochvaľujem, ozvali sa my za 3 hoďky, že nastal v procese problém , tak nech im dám svoje údaje k účtu. Čo si o Tom myslíte vy?
3. januára 2013 o 10:12 #341896Cibike
Účastník (Participant)no co by sme si o tom mali mysliet? sak im posli email s tymi udajmi, teda heslo tam nedavaj, ale min. meno a emailovu adresu, pripadne posledne 4 cisla karty ktorou si platil
neviem sice ako si ich kontaktoval, ale co ja mam niekolko skusenosti, tak cez ten kontaktny formular na ich support stranke sa ozvali do ~30 min. vzdy a nikdy odo mna nechceli udaje k uctu (aj ked je pravda, ze to pole, kde sa vypisuje email na ucet som vzdy vyplnil, takze to uz mali)
3. januára 2013 o 10:26 #341899marian1292
Účastník (Participant)A dal som tam aj heslo:-( ale tak na osobitnej karte mám 10€ , tak nech ich aj minú, potom si heslo zmením. Inak mne sa ozvali tak za 3 hod.. Ale ten chlapík ktorý to rieši sa volá Jam ( džem po anglicky):-))))
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.