Ako kontaktovať apple?

Domov Diskusné Fóra Nezaradené Ako kontaktovať apple?

Zobrazuje sa 16 príspevkov - 1 až 16 (z celkového počtu 16 )
  • Autor
    Príspevky
  • #91272
    marian1292
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň…
    Mal som apple ID heslo a po kúpe Call of duttY 4 sa mi zablokovalo. Je to asi preto, lebo bola cena 9,99€ , alebo ako, a kým sa mi to dosťahovalo( cez noc a aj ráno, není to malá hra) tak tá zľava skončila. 10€ my stiahlo, ale potom mi zablokovalo účet. V banke pritom peniaze mám. Pýtam sa preto: ako kontaktovať apple? Bude normálne fungovať apple support, alebo to je len na 90 dní od kúpy produktu? Mám mesiac iMac, to ho som mohol zavolať aj keď je z traca? Poprípade nejaký mail?
    Vopred ďakujem…

    #341798
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Akoze zablokovalo??? Ak esu priznaky? Ak si raz kupis hru za istu cenu tak v okamihu ako sa spusti stahovanie si za nu uz zaplatil. Ak by aj v priebehu par hodin zmenili cenu, teba sa to uz netyka.
    Problem bude asi niekde inde

    #341805
    marian1292
    Účastník (Participant)

    Píše : nastal problém v predošlej pladbe, fakt neviem, najradšej by som tam zavolal.

    #341806
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Skus si najprv zavolat do svojej banky ci ta platba vobec odisla.

    #341808
    marian1292
    Účastník (Participant)

    ano, už som to skúšal, odišla, stiahlo z účtu, všetko v poriadku okolo banky

    #341809
    eraserv6
    Účastník (Participant)
    #341813
    marian1292
    Účastník (Participant)

    som sim yslel, ale nieje to len na 90 dní od k=upi zariadenia? aj keď mám iMac aasi mesiac, no, skúsim, môžem aj teraz, alebo už nezdvyhnú, viete čo? skúsim…

    #341814
    marian1292
    Účastník (Participant)

    len v angličtine, to asi nič pre mňa, možno , keby bol mail…
    nevie niekto niečo o tom ?

    #341822
    peto7532159
    Účastník (Participant)

    https://expresslane.apple.com/Issues.action
    tam si klikni na iTunes Store, App Store or Mac App Store, rozbalí sa ti ponuka, zaklikni jednu z možností, daj Continue a tam dole máš mail

    #341823
    marian1292
    Účastník (Participant)

    Diki, skúsim Google translate+moje znalosti: heldvejky dvojky:-)
    Len nesmiem zabudnúť , aby som po slovenský písal rody: teda nie : išla behať, ale : ona išla behǎt. Zatiaľ ďakujem…

    #341824
    P4r4doX
    Účastník (Participant)

    Off topic : to su neni rody, ale (ne)zamlcany podmet, nedalo mi nerypnut si :D

    #341825
    Anonymný
    Neaktívny

    0800 004 640

    #341858
    marian1292
    Účastník (Participant)

    2 P4r4doX: prepáč, pomýlil som sa, ale ak ti to pomohlo:-)
    2 Radovan: to je anglicky a nerozumeli by mi ani slovo

    #341887
    marian1292
    Účastník (Participant)

    Zatiaľ si veľmi pochvaľujem, ozvali sa my za 3 hoďky, že nastal v procese problém , tak nech im dám svoje údaje k účtu. Čo si o Tom myslíte vy?

    #341896
    Cibike
    Účastník (Participant)

    no co by sme si o tom mali mysliet? sak im posli email s tymi udajmi, teda heslo tam nedavaj, ale min. meno a emailovu adresu, pripadne posledne 4 cisla karty ktorou si platil

    neviem sice ako si ich kontaktoval, ale co ja mam niekolko skusenosti, tak cez ten kontaktny formular na ich support stranke sa ozvali do ~30 min. vzdy a nikdy odo mna nechceli udaje k uctu (aj ked je pravda, ze to pole, kde sa vypisuje email na ucet som vzdy vyplnil, takze to uz mali)

    #341899
    marian1292
    Účastník (Participant)

    A dal som tam aj heslo:-( ale tak na osobitnej karte mám 10€ , tak nech ich aj minú, potom si heslo zmením. Inak mne sa ozvali tak za 3 hod.. Ale ten chlapík ktorý to rieši sa volá Jam ( džem po anglicky):-))))

Zobrazuje sa 16 príspevkov - 1 až 16 (z celkového počtu 16 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.