Pozrite si históriu produktov a reklám Apple na trojminútovom videu

V nasledujúcom videu si môžete pozrieť 30-ročnú históriu spoločnosti Apple skrátenú do necelých troch minút. Začína založením firmy v roku 1976 a spomína ako Ronald Wayne, ktorý bol s Jobsom a Wozniakom spoluzakladateľom, po necelých troch mesiacoch predal svoj podiel za 800 USD a vraj to dnes neľutuje. Pokračuje prvým počítačom Apple I, ktorý bol predávaný za 666,66 USD, obľúbeným Apple II, slávnou reklamou 1984 na prvý Macintosh, odchodom a príchodom Jobsa a ďalšími reklamami, ktoré pomohli pozdvihnúť značku Apple na prelome tisícročí. Uzatvára predstavním iPhonu, iPadu a Apple Watch a niektorými z posledných reklamných iniciatív Phila Schillera. Pri zmienke prvého iMacu sa síce autorom videa stala chyba, ktorá ho posunula už do roku 1988, no inak je to pekné zhrnutie vývoja hlavných produktov a reklám na ne.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.