Apple vyhral prestížne ocenenie za najlepšiu reklamnú kampaň

Apple a TBWA Media Arts Lab získali na festivale kreativity Cannes Lion International Festival of Creativity jedno z najprestížnejších ocenení v oblasti reklamy. Ocenenie si zaslúžili za reklamnú kampaň na iPad mini. Unikátne na tejto kampani je aj to, že iPad mini v podstate bežnú tlač zabíja, no zároveň ju modelom predaja digitálnych novín a časopisov aj zachraňuje. V kampani na iPad mini bol na poslednej stránke časopisu vyobrazený iPad mini v skutočnej veľkosti a na jeho obrazovke bola titulná stránka toho časopisu, v ktorom sa reklama objavila.

Zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.