Apple vydal vtipnú iPhone reklamu, v ktorej sa zameriava na súkromie

Apple dnes vydal novú, vtipnú reklamu v súvislosti s iPhonom a súkromím, v ktorom ľudia zdieľajú prílišné množstvo osobných informácií s neznámymi ľuďmi.

V reklame Apple nabáda ľudí na väčšiu obozretnosť slovami „Niektoré veci by nemali byť zdieľané. Preto je nový iPhone navrhnutý tak, aby dal svojmu majiteľovi úplnú kontrolu nad jeho informáciami a ochranou súkromia.

Podľa videa môžeme usúdiť, že Apple má v jednom pravdu. A to vo tom, že ľudia niekedy zdieľajú ozaj to, čo by nemali. Nie nadarmo preto platí, že čo je raz na internete, to tam aj zostane. Je dôležité klásť dôraz, na to, čo sa na internete objaví.

V najnovšom operačnom systéme iOS 14 sa Apple sústredil aj na bezpečnosť informácií a súkromie užívateľa. Ako je vyššie v článku spomenuté, iPhone v iOS 14 poskytne užívateľovi plnú kontrolu nad informáciami a dátami, ktoré sú v iPhone a ktoré iPhone, či aplikácie v ňom používajú a upozorní ho napríklad na to, ktoré aplikácie používajú mikrofón na pozadí.

Bližší pohľad na jednu z noviniek v oblasti ochrany súkromia zo strany Apple sa dočítate v tomto článku.

zdroj: MacRumors



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.