Apple presmeruje zisk z (PRODUCT)RED na boj s koronavírusom

Značka oznámila, že chce darovať 100% tržieb z produktov v ikonickej červenej do konca septembra.

Peniaze poputujú na činnosť na novovzniknutého COVID-19 Response Mechanism, ktorý založil The Global Fund. Ide o rovnakú organizáciu, ktorá sa dlhodobo venuje boju s AIDS, tuberkulózou či maláriou. S epidémiami má teda bohaté skúsenosti.

Spomínaný mechanizmus reakcie na COVID-19 má poskytnúť dôležitú pomoc krajinám, ktorých zdravotníctvo je zoči-voči pandémii najviac ohrozené. Finančné prostriedky budú využité na zabezpečenie ochranných prostriedkov ako sú masky ale aj vybavenie laboratórii, diagnostiku, zásobovanie či komunikáciu s obyvateľstvom.

Do (PRODUCT)RED lineupu patrí široká paleta Apple produktov a doplnkov – najnovšie sa k nim pridal aj nový iPhone SE.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.