Apple posilnil svoju pozíciu tabletovej jednotky – najmä vďaka 10,2″ iPadu

Kalifornská spoločnosť mala v závere roka na trhu 36,5 percent.

Siedma generácia Apple tabletu, ktorú značka predstavila v septembri 2019, predstavovala cenovo dostupné zariadenie pre bežných spotrebiteľov či vzdelávacie inštitúcie. Z celkového počtu 15,9 miliónov predaných iPadov v poslednom štvrťroku 2019 si práve 10,2 palcový model “odhryzol” až 65%.

Populárna verzia iPadu pomohla značke zvýšiť svoj trhový podiel až o 6,4 percent – z 29,6 na 36,5 percent. Medziročne narástli predaje Apple tabletov o takmer 23 percent.

Apple sa darilo napredovať aj v období, kedy zvyšok trhu medziročne o niečo poklesol. Druhú pozíciu získal Samsung so 7 miliónmi predaných kusov v sledovanom období. Ide o necelú polovicu objemu, ktorý dosiahol Apple.

zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
iOS 19 Search Bar Mockup
pokračovanie článku

iOS 19 presunie vyhľadávanie na spodok obrazovky

iOS 19 prinesie niekoľko zásadných dizajnových zmien. Okrem značne upravenej aplikácie Fotoaparát sa užívatelia môžu tešiť na dizajnové prvky priesvitnosti, ktorú poznáme zo systému visionOS. Prinesie tiež užitočnú zmenu vo vyhľadávaní.