Apple posilnil svoju pozíciu tabletovej jednotky – najmä vďaka 10,2″ iPadu

Kalifornská spoločnosť mala v závere roka na trhu 36,5 percent.

Siedma generácia Apple tabletu, ktorú značka predstavila v septembri 2019, predstavovala cenovo dostupné zariadenie pre bežných spotrebiteľov či vzdelávacie inštitúcie. Z celkového počtu 15,9 miliónov predaných iPadov v poslednom štvrťroku 2019 si práve 10,2 palcový model “odhryzol” až 65%.

Populárna verzia iPadu pomohla značke zvýšiť svoj trhový podiel až o 6,4 percent – z 29,6 na 36,5 percent. Medziročne narástli predaje Apple tabletov o takmer 23 percent.

Apple sa darilo napredovať aj v období, kedy zvyšok trhu medziročne o niečo poklesol. Druhú pozíciu získal Samsung so 7 miliónmi predaných kusov v sledovanom období. Ide o necelú polovicu objemu, ktorý dosiahol Apple.

zdroj: 9to5Mac

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.