Nová reklama s názvom Unleash propaguje A11 Bionic čip v iPhone X

Apple zverejnil na YouTube ďalšiu reklamu na svoju vlajkovú loď. Tentoraz ukazuje, čo dokáže výkonný A11 čip.

Ide asi o prvýkrát, čo sa reklamná kampaň zameriava výhradne na výkonný hardvér v iPhone. Za ostatné dva roky sa v marketingu spoločnosti začal klásť väčší dôraz na vlastné čipy, čo môžeme okrem iného vidieť aj na ich názvoch (Bionic, Fusion…).

https://www.youtube.com/watch?time_continue=66&v=izw9lhInmEo

Hviezdou krátkeho videa je okrem iPhonu aj iOS hra Vainglory, ktorej príšery a bossovia sa počas hrania objavujú v reálnom svete. Vainglory Apple propagoval už v minulosti, bol napríklad súčasťou extenzívneho keynote dema pre iPhone 6 a 6 Plus.

Tvorcovia taktiež cez Twitter ohlásili, že hráči si dnes po prihlásení do hry majú možnosť stiahnuť exkluzívny skin.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.