Nová reklama s názvom Unleash propaguje A11 Bionic čip v iPhone X

Apple zverejnil na YouTube ďalšiu reklamu na svoju vlajkovú loď. Tentoraz ukazuje, čo dokáže výkonný A11 čip.

Ide asi o prvýkrát, čo sa reklamná kampaň zameriava výhradne na výkonný hardvér v iPhone. Za ostatné dva roky sa v marketingu spoločnosti začal klásť väčší dôraz na vlastné čipy, čo môžeme okrem iného vidieť aj na ich názvoch (Bionic, Fusion…).

https://www.youtube.com/watch?time_continue=66&v=izw9lhInmEo

Hviezdou krátkeho videa je okrem iPhonu aj iOS hra Vainglory, ktorej príšery a bossovia sa počas hrania objavujú v reálnom svete. Vainglory Apple propagoval už v minulosti, bol napríklad súčasťou extenzívneho keynote dema pre iPhone 6 a 6 Plus.

Tvorcovia taktiež cez Twitter ohlásili, že hráči si dnes po prihlásení do hry majú možnosť stiahnuť exkluzívny skin.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.