Apple rozširuje kampaň na Apple TV o veľké farebné plagáty

Apple rozširuje svoju novú kampaň pre Apple TV o veľké a farebné plagáty vo farbách svojho starého dúhového loga.

Svojou kampaňou chce naznačiť, že Apple TV je budúcnosťou televízie. Plagáty sa vyznačujú použitím pruhov vo farbách starého loga a komponovaných tak, aby pripomínali SMPTE farebné pruhy televízneho testovacieho vzoru, ktorý si možno mnohí z nás pamätajú zo starých televízií. Na tento podklad je položené súčasné logo Apple TV.

Apple-TV-color-bar-billboards

Veľkoformátové plagáty sú buď horizontálne alebo vertikálne orientované a sú naozaj veľkých rozmerov. Nachádzajú sa v rôznych mestách v USA, napríklad v Beverly Hills, Bostone, Los Angeles, New Yorku alebo San Franciscu.

Vizuál použitý na plagátoch ste mohli už vidieť vo video-reklamách minulý týždeň. Reklamy zdôrazňujú využitie hlavne aplikácií pre Apple TV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.