Reklamy na Apple Music sa začínajú objavovať po svetových metropolách

Reklamná kampaň na Apple Music sa doteraz vzťahovala len na oficiálne stránky, zopár promo videí a samozrejme, niekoľko miliónov iOS zariadení s novou hudobnou aplikáciou. V posledných dňoch sa však Apple rozhodol pre ešte výraznejšiu kampaň. Niekoľko čiernobielych plagátov a billboardov s logom služby v unikátnych fontoch a tvárami hudobníkov sa začalo objavovať vo vybraných svetových metropolách. Medzi ne patria okrem iného ulice San Francisca, stanice metra v Tokiu, autobusové zastávky v Mexico City a billboardy v Los Angeles a Toronte.

apple_music_ad2

Okrem naštartovania novej kampane sa môže Apple Music tešiť aj ďalšiemu napredovaniu. Americký Billboard práve oznámil, že streamy z novej hudobnej služby sa od augusta budú zarátavať aj do ich pravidelných rebríčkov predanej hudby, ktoré uverejňujú každý týždeň – Billboard 200 pre najpopulárnejšie albumy a Billboard Hot 100 pre nové single. Apple Music sa tak zaradí po bok fyzických nosičov, predajov digitálnej hudby a ostatných streamovacích služieb ako Spotify, Rdio, Google Play Music a Tidal.

apple_music_ad4 apple_music_ad7 apple_music_ad5 apple_music_ad6 apple_music_ad1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.