Koľko bude stáť Netflix s reklamami?

Streamovacia platforma chystá spustenie cenovo dostupnejšie predplatného s reklamným obsahom. Poznáme jeho cenu.

Podľa čerstvých informácií chce Netflix účtovať za nový model predplatného 7 až 9 dolárov. Aktuálne je možné sledovať stream za najnižšiu cenu 9,99 dolárov s kvalitou 480p. Okrem toho sú k dispozícii plány s 1080p streamom za 15,49$/mesačne alebo 4K streamovanie za 19,99$/mesačne.

Reklamy by sa mali zobrazovať pred a počas sledovania, malo by pritom ísť približne o 4 minúty v rámci jednej hodiny sledovania. Spoty nebude možné preskočiť ani pristupovať k ovládaniu počas ich prehrávania. Platforma chce limitovať opakujúce sa reklamy. Ďalším aspektom “reklamného” predplatného bude absencia možnosti stiahnuť si obsah na sledovanie offline.

Netflix sa uchýlil k novému plánu s podporou reklám pre pokračujúci pokles objemu divákov. Dostupný by mal byť vo vybraných regiónoch ešte tento rok, plošne však najskôr v roku 2023.

zdroj: Bloomberg

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.