Opravy MacBookov meškajú pre nedostatok dielov.

Apple pristúpil k možnosti pre zákazníkov zobrať si servisované zariadenie zatiaľ naspäť.

Pokračujúce problémy s dodávkami materiálu sa okrem chystaných noviniek nevyhli ani servisu. Riešením, ktoré kalifornské jablko klientom ponúka, je vziať si produkt, ktorého oprava pre chýbajúce diely môže trvať dlhšie, naspäť. Po naskladnení komponentov bude zákazník informovaný možné servis dokončiť. Na vrátenie do servisu budú mať päť dní, inak sa úkon zruší.

Nové pravidlo platí pre vybrané lokality a záleží na rozhodnutí servisného strediska, či bude konkrétny zákazník spĺňať podmienky. Možnosť zobrať si zariadenie späť so sebou sa týka primárne funkčných produktov v používateľnom stave.

Nedostatok dielov je najmä pre vybrané MacBooky Pro a MacBooky Air – napríklad batéria, klávesnica, vnútorné šasi. V prípade týchto súčiastok môže čakacia lehota dosiahnuť niekoľko týždňov.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Nikolai Chernichenko

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Takto sa Apple chystá potichu vyradiť Mac Pro z ponuky

Mac Pro bol dlhé roky definíciou toho najvýkonnejšieho, čo Apple kedy ponúkal. Profesionálni užívatelia sa mohli tešiť najmä z obrovských možností, ako počítač vylepšiť vďaka grafickým kartám a procesorom. Lenže prechod na Apple Silicon tieto možnosti obmedzil.
pokračovanie článku

Víkend plný darčekov v iStores: Druhá vlna výnimočných zliav štartuje už 28. novembra

Po úspešnej prvej vlne novembrových zliav prináša iStores - najväčší Apple Premium Partner na Slovensku - pokračovanie predvianočných akcií. Víkend plný darčekov prinesie atraktívne ceny na obľúbené Apple zariadenia a široký výber príslušenstva, aby si zákazníci mohli vybaviť darčeky výhodnejšie a bez predvianočného stresu.