Opravy MacBookov meškajú pre nedostatok dielov.

Apple pristúpil k možnosti pre zákazníkov zobrať si servisované zariadenie zatiaľ naspäť.

Pokračujúce problémy s dodávkami materiálu sa okrem chystaných noviniek nevyhli ani servisu. Riešením, ktoré kalifornské jablko klientom ponúka, je vziať si produkt, ktorého oprava pre chýbajúce diely môže trvať dlhšie, naspäť. Po naskladnení komponentov bude zákazník informovaný možné servis dokončiť. Na vrátenie do servisu budú mať päť dní, inak sa úkon zruší.

Nové pravidlo platí pre vybrané lokality a záleží na rozhodnutí servisného strediska, či bude konkrétny zákazník spĺňať podmienky. Možnosť zobrať si zariadenie späť so sebou sa týka primárne funkčných produktov v používateľnom stave.

Nedostatok dielov je najmä pre vybrané MacBooky Pro a MacBooky Air – napríklad batéria, klávesnica, vnútorné šasi. V prípade týchto súčiastok môže čakacia lehota dosiahnuť niekoľko týždňov.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Nikolai Chernichenko

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.