Opravy MacBookov meškajú pre nedostatok dielov.

Apple pristúpil k možnosti pre zákazníkov zobrať si servisované zariadenie zatiaľ naspäť.

Pokračujúce problémy s dodávkami materiálu sa okrem chystaných noviniek nevyhli ani servisu. Riešením, ktoré kalifornské jablko klientom ponúka, je vziať si produkt, ktorého oprava pre chýbajúce diely môže trvať dlhšie, naspäť. Po naskladnení komponentov bude zákazník informovaný možné servis dokončiť. Na vrátenie do servisu budú mať päť dní, inak sa úkon zruší.

Nové pravidlo platí pre vybrané lokality a záleží na rozhodnutí servisného strediska, či bude konkrétny zákazník spĺňať podmienky. Možnosť zobrať si zariadenie späť so sebou sa týka primárne funkčných produktov v používateľnom stave.

Nedostatok dielov je najmä pre vybrané MacBooky Pro a MacBooky Air – napríklad batéria, klávesnica, vnútorné šasi. V prípade týchto súčiastok môže čakacia lehota dosiahnuť niekoľko týždňov.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Nikolai Chernichenko

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.