Opravy MacBookov meškajú pre nedostatok dielov.

Apple pristúpil k možnosti pre zákazníkov zobrať si servisované zariadenie zatiaľ naspäť.

Pokračujúce problémy s dodávkami materiálu sa okrem chystaných noviniek nevyhli ani servisu. Riešením, ktoré kalifornské jablko klientom ponúka, je vziať si produkt, ktorého oprava pre chýbajúce diely môže trvať dlhšie, naspäť. Po naskladnení komponentov bude zákazník informovaný možné servis dokončiť. Na vrátenie do servisu budú mať päť dní, inak sa úkon zruší.

Nové pravidlo platí pre vybrané lokality a záleží na rozhodnutí servisného strediska, či bude konkrétny zákazník spĺňať podmienky. Možnosť zobrať si zariadenie späť so sebou sa týka primárne funkčných produktov v používateľnom stave.

Nedostatok dielov je najmä pre vybrané MacBooky Pro a MacBooky Air – napríklad batéria, klávesnica, vnútorné šasi. V prípade týchto súčiastok môže čakacia lehota dosiahnuť niekoľko týždňov.

zdroj: MacRumors

cover: Unsplash / Nikolai Chernichenko

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.