Dvojica nových spotov prezentuje odolnosť iPhonu 13

Apple dnes prostredníctvom svojho YouTube kanálu zverejnil dve reklamy zamerané na ochranu svojho smartfónu pred rôznym poškodením.

V prvom videu s názvom Shake hrá hlavnú rolu pes, ktorý si užíva osvieženie v bazéne počas horúceho letného dňa a následne poriadne preverí odolnosť iPhonu voči pošpliechaniu.

Druhý zo spotov s názvom Edge nás zavedie do apartmánu, kde je iPhone položený nebezpečne blízko hrany stola. Ako to už býva, telefón začne zvoniť a vibrácie ho postupne zhodia zo stola na podlahu s hlasným nárazom. Vďaka Ceramic Shield ochrane však zariadenie odolá poškodeniu.

Obe reklamy sú čerstvým prírastkom do série Relax, it’s iPhone, v rámci ktorej Apple priebežne prezentuje rôzne aspekty svojho smartfónu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?
pokračovanie článku

Apple po 10 rokoch zrušil vývoj vlastného auta

Písal sa rok 2014. Svetlo sveta uzreli prvé hodinky Apple Watch, svet si robil srandu z ľahko sa ohýbajúceho iPhone 6 Plus a na internete sa objavili informácie, že Apple vyvíja vlastné auto.