Dvojica nových spotov prezentuje odolnosť iPhonu 13

Apple dnes prostredníctvom svojho YouTube kanálu zverejnil dve reklamy zamerané na ochranu svojho smartfónu pred rôznym poškodením.

V prvom videu s názvom Shake hrá hlavnú rolu pes, ktorý si užíva osvieženie v bazéne počas horúceho letného dňa a následne poriadne preverí odolnosť iPhonu voči pošpliechaniu.

Druhý zo spotov s názvom Edge nás zavedie do apartmánu, kde je iPhone položený nebezpečne blízko hrany stola. Ako to už býva, telefón začne zvoniť a vibrácie ho postupne zhodia zo stola na podlahu s hlasným nárazom. Vďaka Ceramic Shield ochrane však zariadenie odolá poškodeniu.

Obe reklamy sú čerstvým prírastkom do série Relax, it’s iPhone, v rámci ktorej Apple priebežne prezentuje rôzne aspekty svojho smartfónu.

zdroj: Apple

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence neláka zákazníkov prejsť na iPhone

Nástup pokročilých jazykových modelov typu ChatGPT prináša viacero benefitov pre ľudí pracujúcich v rôznych odvetviach. Je preto pochopiteľné, že firmy ako Meta, Google či Apple zacítili príležitosť využiť tieto technológie na vlastné obohatenie. Apple však naskočil na vlak neskoro a je to poznať.
pokračovanie článku

Sygic GPS Navigácia využíva inovatívnu lokalizačnú technológiu what3words – optimalizuje navigačné zážitky pre používateľov na celom svete

Spoločnosti Sygic a what3words na veľtrhu CES 2025 v Las Vegas oznámili integráciu so službou Sygic GPS Navigation. Po niekoľkých rokoch úspešných partnerstiev v oblasti navigačných riešení Sygic pre odvetvia verejnej dopravy, automobilového priemyslu, doručovania a stavebníctva, je teraz inovatívna lokalizačná technológia what3words k dispozícii pre používateľov aplikácie Sygic GPS Navigation.