Intel sa v novej kampani snaží uťahovať si z Apple

Na pomoc si zobral herca, ktorý v známej reklame stvárnil personifikovanú verziu Macu.

Justin Long v novej sérii spotov pomáha Intelu porovnávať PC a Mac. K slovu sa dostanú veci ako všestrannosť Lenovo Yoga, ktorý je zároveň laptopom aj tabletom, staré známe “nikto nehrá hry na Macu”, či potreba rôznych redukcií a dockov pri používaní Macu. Veľkým benefitom v očiach výrobcu čipov je aj možnosť vybrať si z mnohých farieb nového zariadenia.

Celá séria pôsobí dosť kŕčovito a vidno, že značka aj hlavný protagonista sa snažia ako môžu. Ich hlavný dôvod na starosti – Apple Silicon – “prekvapivo” cieľom porovnania nie je. Zdá sa, že Intel nevie zabudnúť na rozchod z minulého roku.

 

zdroj: MacRumors

komentáre
  1. Toto má byť akože náhrada za to, že Intel nie je dlhodobo schopný dodať výkonný procesor s nízkou spotrebou?
    Mimochodom, vo videách sa Intel „naváža“ do vlastností, ktoré sú tu už desiatky rokov. Ak to ľuďom nevadilo desiatky rokov, prečo by im to malo začať vadiť? Mimochodom:
    1, je chujovina kombinovať tablet a notebook, výsledkom je zariadenie, ktoré nie je ani dobrý notebook a už vôbec nie praktický tablet
    2, tie rôzne displeje nad klávesnicou, mám s tým osobnú skúsenosť, chujovina na N-tú, prakticky nevyužiteľné, iba snaha o neúspešnú a nepraktickú odlišovačku
    3, Apple nemá dotykový displej na NB? A to akože kto má záujem si ocapkávať obrazovku?
    Zatiaľ som veľmi rád, že Apple sa snaží dodať maximálne user experience pre užívateľov tabletov a notebookov samostatne, pretože sa jedná o rôzne cieľové skupiny s rôznymi potrebami a štýlmi používania zariadení.

    8
    2
    1. Apple asi pripravuje dotykove ovladanie na Macoch. Svedci o tom najnovsi macOS Big Sur – prebrali tam vela veci z iOS a vyzera to na desktope alebo notebooku hnusne, funkcnost je horsia ako u predchadzajucich systemov, user experience je vyrazne horsi. A cele to vyzera tak, ze sa pomaly pripravuje prechod na dotykove ovladanie – viac priestoru medzi jednotlivymi elementmi, vacsie riadkovanie u niektorych aplikacii, ovladanie niektorych aplikacii v style UWP (Universal Windows Platform) od Microsoftu. Ak to urobia, tak to bude otrasne a dufajme, ze to potom dopadne tak ako ich genialny Touch Bar, ktory v 2021 notebookoch vraj uz nebude (vacsi nezmysel ako Touch Bar moze byt snad len druhy display namiesto klavesnice – Apple ma nieco take patentovane, dufam, ze to nepouzije nikdy).

      2
      2
      1. Bohuzel do urcite miry mam take podobne obavy. Snazim se to ale mirnit tim, ze je snad Applu jasne, ze u takoveho iMacu je to treba totalni ptakovina, a tak to k dotykum snad smerovat nebude ani u notebooku. To, ze se trochu roztahaly nektere prvky UI v Mac OS totiz jeste automaticky neznamena, ze se z toho stava prostredi vhodne pro dotyk. Zatim to tak neni a pro to by bylo potreba udelat mnohem vice. Ta zmena je z meho pohledu aktualne mnohem vice kosmeticka, nez funkcni. Na principech ovladani se v zasade nezmenilo nic.

        ps: k patentum – technologicke firmy maji patentovane kdejake uprdnuti, neco z toho realne vznikne ve zlomku pripadu, takze tady se podle mne neni treba temi „patenty“ ani zabyvat :)

        0
        0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.
pokračovanie článku

Blender je vo vývoji pre iPad Pro

Populárny modelársky nástroj Blender po rokoch konečne mieri na iPad Pro. Vyzerá to teda, že tablet od Apple bude konečne vhodnou voľbou pre 3D grafikov, ktorí sa nechcú obmedzovať iba na počítač.