Apple v novom videu opäť propaguje odolnosť Ceramic Shield

Nová reklama s podtitulom Fumble prezentuje nočnú moru nejedného majiteľa smartfónu – moment, keď sa vám telefón vyšmykne z rúk.

Hlavná protagonistka sa následne v sprievode veľmi dobre zvolenej hudobnej kulisy snaží získať kontrolu nad iPhonom, ktorý predvádza doslova akrobatické kúsky. Celá situácia eskaluje a končí napätou mimikou majiteľky pri tom, ako smartfón dopadá na zem.

Video obsahuje aj slogan Relax, it’s iPhone a informáciu o tvrdosti materiálu Ceramic Shield, ktorá je vyššia ako pri iných sklách smartfónov.

Spot sa však stretol na fórach s rôznymi reakciami, kde z veľkej časti nechýbala kritika spôsobu ako je prezentovaná odolnosť produktu. Mnohí by radi videli ako by obstál iPhone po strete s asfaltovým povrchom, iní zase vysmiali nečakaný dopad na povrch, ktorý prípomína skôr piesok či hlinu – uprostred rušnej križovatky v meste.

zdroj: Apple

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.