Nový iPad Pro je už vo výrobe

12 palcový model je podľa DigiTimes už v produkcii s cieľom splniť marcový termín predstavenia.

Vrchol dodávok je však očakávaný až v apríli – s ohľadom na zatvorené továrne kvôli koronavírusu. To znamená, že Apple môže posunúť predstavenie produktu, alebo ho nasadiť v limitovanom objeme. Odhady hovoria o 3 miliónoch kusov mesačne vo vrcholnej produkcii.

Nový iPad Pro s 12 palcovou uhlopriečkou má ponúknuť zadný fotoaparát s trojicou šošoviek ako aj time-of-flight 3D senzor pre záznam vzdialenosti medzi kamerou a snímaným predmetom, pre každý bod obrázku.

Technológia bude užitočná najmä v rozšírenej realite pre meranie vzdialeností a rozmerov objektov okolo nás. Rovnaký senzor by sa mal objaviť aj v high-end modeloch iPhonu 12.

Pokiaľ ide údaj týkajúci sa veľkosti displeja – 12 palcov – je otázne, či ide zo strany DigiTimes o nepresnosť alebo Apple plánuje zmenu uhlopriečok pre novú generáciu iPadu Pro.

zdroj: DigiTimes

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?