Nová Apple Pencil by mohla naberať farby z reálneho prostredia

Namiešame si v budúcnosti farby nášho okolia?

Nová technológia, ktorú Apple testuje, by mohla umožňovať stylusu výber farebných odtieňov zo sveta okolo nás. Tie by následne bolo možné používať v digitálnom prostredí pri tvorbe vizuálnych diel. Tak celý proces v skratke popisuje text k novému patentu, ktorý si Cupertino nechalo registrovať.

Ceruzka by mala disponovať senzormi, ktoré by boli schopné merať svetelnosť pre viaceré farebné kanály a na základe toho detekovať a naberať farby z objektov a prostredia.

Senzory by mohli byť umiestnené buď na konci stylusu alebo v špičke. K tej možno bude pripojený aj svetelný zdroj, ktorý má uľahčiť detekciu farieb.

V praxi by takáto technológia umožnila tvorbu napríklad fotorealistických digitálnych malieb alebo miešanie unikátnych odtieňov. Ako bolo spomenuté vyššie, tieto “reálne” farby by následne putovali do paliet v programoch a mohli byť aplikované aj pre brushe.

Vylúčená nie je ani možnosť využívať novú funkciu na kalibrovanie displejov, tlačiarní, ale aj tvorbu vzoriek pre bytový dizajn alebo meranie týkajúce sa zdravia. Z pôvodného stylusu by sa tak mohol stať o niečo všestrannejší nástroj.

Ako to už s Apple patentmi býva, časť z nich ostáva navždy na papieri. Uvidíme, ako to dopadne v prípade tohto.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.