iPhone 9 vstúpil do testovacej produkcie

Očakávaný nástupca modelu SE sa už čoskoro začne vyrábať vo veľkom. Kedy presne?

Testovacia fáza predstavuje posledný krok pred spustením “ostrej” výroby. Zahŕňa viacero testov – okrem iného zameraných na odolnosť materiálov, či ochranu pred pádom alebo vodou.

Nový model dizajnovo vychádzajúci z iPhone 8 by sa mal podľa najnovších informácií začať vyrábať v polovici februára. To by mohlo znamenať, že oficiálneho predstavenia smartfónu sa dočkáme v marci.

Podľa analytikov chce Apple mesačne vyrobiť 2 až 4 milióny zariadení. Údajne počíta až s 30 miliónmi kusov, ktoré si nájdu cestu k novým majiteľom. Značka očividne verí v úspech iPhonu 9, i keď viacerí naň pozerajú ako na málo inovatívny či nudný.

A čo vy? Ste na novinku zvedaví?

zdroj: GizChina, OnLeaks

komentárov
  1. ak to bude mat ramecky tak ne…niesom zvedavy…slepo dufam ze iphone SE 2 bude bez rameckov ale kedy…to sa mi dovtedy moj stary se ropadne :(

    0
    0
    1. Kks co to je za sprosty trend, ze telefon aby tel. nemal ramceky sak to je chore…tie bezramcekove telefony sa len zle drzia a nema to ziadny dobry prinos…nech to ma stary dobry dizajn a bude to skvele…urcite pojdem do neho…

      0
      0
      1. Mne se libi to zaklinani se bezrameckovymi displeji – dokud bude i milimetr tlusta “cerna” a neaktivni cast, tak to bude mit ramecek. Mne by se libil deaign IP4, potazmo ve velikosti SE – na psani smsek a posilani fotek pred domluvenim zasunu s prostitutkama ideal a necitim se jako socka, ktera nema na iphone…

        0
        0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?